tip meisjeskleertjes

He mamas in spe,

Nav de vorige topic bedenk ik me ineens iets; er zijn echt superveel leuke kleertjes te koop voor ieniemienie meisjes maar ze zijn niet allemaal even handig: rokjes in een klein maatje heb je echt niks aan, zitten steeds aan een klein reepje onder de oksels..jurkjes kan wel maar dan zou ik voor een overgooiertje kiezen van een zacht stofje.. je hebt heel veel spijkerovergooiertjes maar die zitten vaak aan de voorkant zo hoog dat ze constant voor het gezichtje zitten...Zo jammer om je eraan te 'miskopen'..Mss zijn er nog wel meer mama's met zulke tips??
Liefs, mvtwee (meiden haha)

NU er weer 2 meiden op komst zijn heb ik eigenlijk heel weinig jurkjes ed.
Tot maat 68 vind ik het gewoon onhandig...
Lekker een zacht broekje met een leuk truitje is veel praktischer..
Wel heb je tegenwoordig van die rompertjes waar een soort van rokje aan vast zit! Dat kan dan wel weer!!

Net zoals kleine schoentjes...je heb er niks aan...vallen steeds uit..en het is puur voor je eigen zicht..
Als ze straks wat groter worden vind ik de zooltjes wel erg praktisch..en tegenwoordig ook in hippe kleurtjes...

hallo hier een dec 2010 mama,

ze verkopen ook rokjes met een broekje er in. dat is wel handig want de rokjes kunnen gewoon niet omhoog kruipen.

heb zelf een spijkerrokje van de h&m in maatje 62 heel erg leuk

Handige tips voor deze 'mamavmeisje to be', een rokje zou ik anders snel kopen denk ik... M'n moeder heeft al een jurkje van Lief gekocht inmiddels, heb hem alleen op fotootje gezien, is joggingstof.

Hihi, vind het erg leuk, roze en frutseltjes enzo... Maar wel ff wennen, loop nog automatisch naar de jochies...

X

Terug
Bovenaan