tip om klaar te leggen voor na de bevalling

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik kreeg van mijn vk een tip en die wilde ik graag met jullie delen. Ik had bij mijn eerste bevalling erg veel last van aambeien en van de hechtingen. Dit schijnt erg veel voor te komen.Om de pijn wat te verlichten helpt het om het te koelen, dus ik heb een aantal grote maandverbanden in stukken geknipt en die nat gemaakt en in zakjes in de vriezer gestopt. Zo kun je direct na de bevalling   de pijn verlichten. Als je nog moet wachten tot ze ingevroren zijn dan ben je toch weer een paar uur verder. Ook heb ik het middel curanol (pillen en zalf) bij mijn vk gekocht (weet niet of iedere praktijk dit middel heeft, maar onze gewone apotheek verkoopt het niet), dat werkt super bij aambeien en ook daar kan ik dan direct mee beginnen.

Hoop dat jullie er wat aan hebben.

Gr Christa

Ook nog een tip, na de bevalling als je vreselijke last hebt van stuwing. Boterhamzakjes gevult met appelstroop in de vriezer leggen. Deze zijn heerlijk verkoelend voor op de borsten tijdens de stuwing....

Monique

Hoi Christa,

Dank voor de tip. Goed idee! Ik had precies dezelfde klachten  na mijn vorige bevalling. Ik ga zo gelijk een paar pakketjes maken.

De Curanol-kuur heb ik ook al besteld deze keer! Kunnen we daar meteen mee beginnen.

X
Roosmarijn

Terug
Bovenaan