Tip om weer in slaap te komen

Meiden,

Ik (en velen met mij) liggen vaak 's nachts wakker. Heb de afgelopen nacht geslapen als een blok maar de twee nachten er voor ben ik er op een bepaald moment uit gegaan, wat gedronken, crackertje gegeten en toen mijn (koude) bed weer in gestapt. Het was maar even en dan sliep ik als een blok. Wellicht helpt het jullie ook.....

Ben benieuwd.

Liefs,

Goed idee! Maar zodra ik beneden kom wordt ik begroet door een enthousiaste hond die gelijk moet plassen, een koekje wil en daarna met haar favoriete bl aan komt zetten haha.

Al heb ik wel regelmatig honger al ik wakker wordt probeer ik er niet aan toe te geven.

goed idee! Hier idd ook honden, maar heb wat op mn nachtkastje liggen voor 's nachts om evt te snacken.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de laatste paar nachten, afkloppen, erg goed heb geslapen.

liefs, x

ik heb snachts geen honger, en gelukkig hoef ik niet meer zo vaak te plassen snachts na die anti biotica kuur. toch slaap ik kut vanwege mn heupen. dus ga er af en toe uit neem ik paracetamols en duik mn bed weer in, meestal gaat het dan redelijk. maarja das ook maar voor een paar uurtjes dan is het weer uitgewerkt.

xxx

Terug
Bovenaan