Tip positiekleding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben gister maar weer eens bij de prenatal en promiss naar binnen gelopen voor wat nieuwe kleding en daar hebben ze net wat nieuwe dingen binnengekregen!!

Nu zag ik laatst dat er meerdere mensen op zoek waren naar wat nettere kleding.

Ze hebben nu hartstikke leuke jurkjes die je ook naar een wat netter feestje aan kunt en eventueel ook in de winter te dragen zijn. En ook niet onbelangrijk, ze zijn betaalbaar. Verder hebben ze ook leuke broeken en bloesjes.

Ik denk ik meld het maar even, want vooral die jurkjes waren hier in de gangbare maten zo weg.

groetjes Danique
26w3d

Er is op internet ook een hele leuke winkel die alle merken verkoopt tegen outlet prijzen. ( truitjes vanaf 8 euro, broeken en rokken vanaf 15 euro) Er staan echt leuke kleren op. Ik haal daar mijn kleding voor de touwerij van mijn moeder denkik af.... Adres is www.positiewinkel.nl
Groetjes Ylona

Hoi
bedankt voor het delen van de site, is inderdaad een super leuke site !!
Een broek maat s, komt dat overeen met maat 36 ? Weet iemand dat zo 123?
Heb namelijk nog geen ervaring met positiekleding  !!

Groetjes Simone

Hoi,
ook bij H&M hebben ze nu weer nieuwe spullen (tenminste in Nijmegen wel). Erg leuk.
Even over de vraag hierboven: het verschilt per winkel en model hoe een maat uitvalt. Ik merk dat ik bij H&M vaak maat L heb en bij Miss Etam toch echt 44 of 46. Dus..
Groetjes V.

hai meiden ...

voor de meiden onder ons die het niet al te breed hebben ....heb ik een website gevonden met geweldige kleding ....wel 2e hands ..thans soms wel soms niet ..maar hele leuke dingen en super service ...alles word verstuurd en je hebt het na de betaling de volgende dag al binnen ..

ik heb er een hele zomer garderobe aan over gehouden en een leuke vriendschap met de meiden die het doen ..

www.sonneschijn.nl

have fun shopping!!

Hallo Meiden,

Ik heb onlangs hele leuke dingen gekocht bij www.bellyfashion.nl   Hier hebben ook leuke goedkope positiekleding. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!

hallo meiden

jullie kunnen heel leuk kopen bij prenatal warenhuizen de grote winkels van prenatal
leuke dingen hoor sorry dat ik me even laat gaan want ik werk er zelf hahhaha
nou maar ik meen het wel ik koop daar ook meestal mijn positie kleding
nou suc 6

groetjes monique mama collin

Terug
Bovenaan