tip!! rooibosthee bij exceem!!

hallo

als je kleine ecxeem heeft wat kan je er aan doen, buiten hormoonzalf of andere zalf!!

tip 1
gebruikm de netrale zalf perfarnac te koop bij apotheek. drogisten etc.helft heel goed, zonder stoffen die niet goed zijn voo je kleintje

tip2
gebruik van rooibos thee

je kookt water, doet er een theezakje in rooibos thee, laat het goed trekken!!

--dan kan je er met een watje ( die je in de roibos thee heb gedept) op de plekjes uitsmeren en nat maken

-- ook kan je een badje maken   en daar een theezakje rooibos in laten trekken, en je kleintje in het badje lekekr baderen zonder andere badspullen, daarna droog deppen

- je kindje met een washandje wassen met rooibos water

en je kan alle flesvoedingen aan maken ipv water dat je de rooibos thee water pakt

zul je zeggen wat allmaal. maar dit helpt heel goed tegen exceem.

mijn dochter had er heel veel last van, vanales gebruikt, hormooon zalf, bij de huidarts in het ziekenhuis geweest.

tot dat ik een gezondheidsblad last van de roibos thee, met een aantal verhale van mensen.

ik ben het gelijk gaan proberen. zowel de flessen aangemaakt als het badje etc.. enja hoor na een week was het duidelijk minder!!!!!!!

na een maand was het weg, ik heb er nog 2 mnd meedoorgegaan en het is niet meer terug gekomen.

hee hallo wat een goede tips.
mij dochtertje van 5 maanden heeft exeem aan haar handen.
creme werkt tot nu toe niet dus bedankt voor de tip.
ik ga het meteen proberen.

groetjes

Terug
Bovenaan