Tip; Sensormatje tegen wiegendood, gratis voor verzekerden bij Achmea

Hi maart mama's.

Hier even een tip voor (toekomstige) mama's die verzekerd zijn bij (zilveren kruis) Achmea. De verzekeraar vergoed nl nu tijdelijk de volledige aanschaf van een zgn nannycare. Kijk even op www.nannycare.nl voor meer info (ik had er nl nog nooit van gehoord maar werd erop gewezen door een vriendinnetje). Dit is een sensormatje voor de ademhaling van je baby, die je waarschuwt als deze niet goed is ter voorkoming van wiegendood.
Zlef ben ik aanvullend verzekerd bij FBTO, is ook een onderdeel van Achmea. Heb een mail moeten sturen ter goedkeuring, en dan krijg ik deze ook vergoed!

Heb er een goed gevoel bij, heb ik een Aerosleep matras en alle bijbehorende lakentjes van Aerosleep en deze sensormat eronder... maak zo gebruik van alle technieken ter voorkoming van wiegendood, vreselijk onderwerp maar wel realistisch denk ik!

Groeten, Joyce

Hi Judith, ja staat los van welk merk/model matras dan ook! Staat ook op die website... www.nannycare.nl
Ik hoorde er pas vandaag van, dus Aerosleep had ik allemaal al.
Groeten, Joyce

Word je daar nou niet juist nerveus van?
Ik zou het geloof ik niet willen.. dan ben je er steeds zo bewust mee bezig lijkt me.
Je doet toch gewoon wat je kunt om het te voorkomen? Nouja misschien komt mijn mening ook wel omdat ze bij Premaman ook babyfoons hebben met die functie (ook icm een matje), en dan hoor je dus ook echt steeds de ademhaling van je kindje. Is dat hierbij ook zo, of echt alleen als er iets niet normaal is?

Ik ga in ieder geval de site even bekijken ( bedankt voor de tip).

Ik ben zo'n erg bezorgde moeder. Hah, mijn dochter heeft haar eerste jaar een bedje naast ons gehad. Prikte ik nog regelmatig even met mijn vinger of ze het het deed.

GroetjesJudith

nee dat soort dingen wordt ik echt helemaal panisch van, doet het matje het wel, hetzelfde met een camera op de babyfoon, heb ik bewust niet gedaan!
Maar ieder het zijne!
Liefs

Volgens mij geeft dat matje een alarm als het kindje niet ademt...of als het er schuin opligt, of er iets anders mis gaat met de techniek...weet het nog niet..weet niet of er om de haverklap wat mis is met zo'n matjem maar schijnt vaak loos alarm te zijn..kan m wel krijgen, maar of ik m zou gebruiken? Wel bedankt voor de tip!!!

Terug
Bovenaan