tip tegen krampjes

onze meid heeft wat last van krampjes en vooral snachts en nu kregen wij de tip om abc baby dophylus aan de voeding toe te voegen.

een heel klein beetje alleen bij de nachtvoeding en dat werkt echt super.

het is een natuurlijk product dus niks chemisch etv...

dacht deel hem even met jullie.

Ik geef borstvoeding hoe doe je het dan bij de voeding?? ik ga even googlelen geloof ik.
Ik gebruik zelf nu infacol maar dat moet voor elke voeding...werkt redelijk dat wel Beter dan Cinababy dat deed niks.

iedere drogist verkoopt het.

Het is een poeder wat je aan de voeding toevoegd.

Winx weet niet of je kolft je zou anders ook aan één flesje gekolfde voeding een theelepeltje toe kunnen voegen.

het is een probiotica dus echt natuurlijk en kleine van mij heeft nu nergens geen last meer van zo'n opluchting ook voor haar zelf.

Hoi,

wij hebben bij onze Wout sab simplex gebruikt. Dat wordt hier in het zuiden heel erg veel aangeraden. Is volgens mij inmiddels wat beter in Nederland verkrijgbaar, vorig jaar nog nauwelijks. Maar voor ons is de grens een klein kwartiertje weg (en voor mijn man eigenlijk geen omweg) dus wij haalden het in Duitsland. Hadden toen wel het idee dat het hielp...

succes ermee!

groetjes Natasja

@winx... Met Infacol uitkijken hoor... Zit een bestandsdeel in dat ze ook in immodium gebruiken en dat stopt het poepen... Wij gebruikte ook infacol... Met als gevolg dat Feline niet meer poepte en we inmiddels via de HA lactulose gebruiken. Vandaag geen poepluier is morgen terug naar de huisarts om meteen doorgestuurd te worden naar de dienstdoende kinderarts...!!!

Nu weten wij niet zeker of het ook echt van de infacol komt, aangezien Danique ook met 3 weken stopte met poepen... Na een heel traject van 2 jaar zkh in en uit (tot wkz Utrecht aan toe) blijkt ze 2 allergieën te hebben... Iedere dag medicijnen en een heel streng dieeet zorgt ervoor dat het met Danique goed gaat... We hopen van harte dat Feline dat lot bespaard wordt, maar we zijn er bang voor...

Morgen dus hoogstwrs kinderarts... Of ze moet vannacht of morgenvroeg nog een poepluier krijgen!!!! We hopen het zo...

MamaBo.
Tot nu toe heeft onze kleine meid nog heerlijke spuitluiers dus dat gaat nog goed maar ik ga het wel in de gaten houden. Dank je wel.
Ze laat nu wel veel windjes hahaha tot grote hilariteit hier in huis want hiervoor betekende een wind een volle luier en nu kan het dus beide zijn...Dat zijn dus al een paar verschoningen voor niks geweest :) Lol dat wij erom hebben hier in huis en de jongens denken nu dat ze schaamteloos mee mogen doen met die winden laten....:( lekker hoor een huis vol mannen en een baby :)
Ik hoop dat jullie ukkie een poepluier gemaakt heeft vanacht laat je het weten?
liefs

Terug
Bovenaan