Tip vakantiepark jonge kinderen

<p>Wie heeft een aanrader wat een leuk gezellig vakantiepark is in Nederland? In de zomervakantie willen we ergens een huisje boeken met onze twee jonge kinderen (dan 1 en 3 jaar).</p><p>We zoeken een park met een paar speeltuinen, liefst iets met dieren en een peuterbadje. Hoeft allemaal niet zo heel uitgebreid te zijn zoals bij bv centerparcs. Vooral een beetje betaalbaar ook. ?</p><p>Misschien hebben jullie tips? Want ik zie door de bomen het bos niet meer ?</p>
 
Is Landal coldenhove iets? Op de Veluwe (Eerbeek) aantal speeltuintjes. Een klein parkje met wat diertjes en zwembad hebben ze in ieder geval.
 
[quote quote=10377716]Is Landal coldenhove iets? Op de Veluwe (Eerbeek) aantal speeltuintjes. Een klein parkje met wat diertjes en zwembad hebben ze in ieder geval.[/quote]
 
Mee eens dit is echt leuk kindvriendelijk park
 
 
Ik ga naar iets zo leuks heben ze sevaritenten  bungalows huisjes hotel binnen buiten zwembad bos alles ga dinsdag en speeltuin boshoek in voorthuizen 
 
Ik ga naar iets zo leuks heben ze sevaritenten  bungalows huisjes hotel binnen buiten zwembad bos alles ga dinsdag en speeltuin boshoek in voorthuizen helemaal niet duur 
 
Landal rabbit hill is ook erg leuk. 
of een huisje huren bij safaripark Beekse Bergen. Is wel wat duurder, maar een geweldige ervaring. De dieren lopen vlakbij de huisjes
 
Landal rabbit hill is ook erg leuk. 
of een huisje huren bij safaripark Beekse Bergen. Is wel wat duurder, maar een geweldige ervaring. De dieren lopen vlakbij de huisjes
 
Terug
Bovenaan