tip van de dag!!

hoi dames

ik heb echt een goede tip voor iedereen die een huil baby's heeft of waarbij de baby's al eerder dan normaal komen voor de voeding...echter moeten  je dan wel een tut gebruiken

doe maar drie druppels sina baby op de tut en tutteren maar,dit is ook gelijk tegen darmkrampjes en is een homeopatiche middel dus kan geen kwaad en de kleine vind het lekker en jij heb even rust en hij houdt ze eigen aan de uren van het voeding

veel succes allemaal

Hey hallo,

Nou, had me dat maar 7,5 maand geleden verteld. Onze Gerran was nl ook een huibaby de eerste 3 à 4 weken. Ik wist me toen geen raad. En hij was alleen stil als hij wat te eten kreeg. Nu gelukkig niet meer. Het is nu een schat van een baby. Echt niks mee te doen (maar nog steeds verzot op eten).
Maar ik zal deze tip in ieder geval onthouden!!

Groetjes Corrie

Hmm, ik denk niet dat dat altijd werkt.
Mijn dochter wil zowieso al geen speen. En als ze echt honger heeft wil ze echt aan de borst, dan helpt ergens anders op zuigen echt niet.
Elke baby die echt honger heeft zal zich volgens mij echt niet zoet laten houden met een speentje (gelukkig maar, anders zouden ze nog verhongeren )

En als je de borst geeft kun je beter niet zomaar sina baby   (of iets anders) geven voor 6 maanden, omdat dat het laagje in de darmen aantast.
Ik bedenk me nu dat ik wel erg veel commentaar lever, had ik beter niks kunnen zeggen, sorry.

Groetjes,

Linda moeder van Rebecca 11 november 2005

Hoi hoi,

Wij deden dit ook weleens bij onze dochter en inderdaad hielp het! Gelukkig duren die krampjes maar een paar maanden (meestal) en als ze eenmaal weg zijn, ben je die huil periode zo vergeten. Gek he eigenlijk.. Trouwens, mijn oudste dochter heb ik 3 maanden BV kunnen geven en die gaven wij gewoon cinababy. en het hielp prima! Soms kun je je ook wel gek laten praten over wat allemaal schadelijk is hoor!! Vroeger doopten de mensen de spenen in jenever tja tijden veranderen...

Ik vond het een goede tip!

Groetjes,
Wendy
Moeder van Donna 3 jaar en Mika 10 maanden

Het lijkt me een tip waar veel ouders en babytjes wat aan hebben!

Als ik zo vrij mag zijn om er 1 aan toe te voegen..

Ik heb zelf een kindje wat zeker 12 uur huilde en niet lekker in haar vel zat. At niet goed, waardoor slapen niet goed ging en ga zo maar door. Mijn persoonlijke wondermiddel:

www.pacco.nl en www.inbakeren.nl

Je kindje wordt er rustig van en slaapt zelfs de hele nacht door in veel gevallen. Waardoor het voeden ook weer goed gaat.  Sowiezo binnen 1 dag resultaat.

Even een tip terug, al wil je dit misschien niet weten: ook al is het een homeopatisch middel, je kunt dit niet zomaar gebruiken om je baby zoet te houden. Kinderen die Bv krijgen en eerder komen, moeten ook eerder voeding hebben. De Bv is namelijk ieder moment van de dag anders van samenstelling en deze kinderen kun je niet op de klok voeden. Bij Fv geldt: heeft je kindje misschien echt honger? Ze bepalen zelf hun ritme. Je kunt niet zeggen: volgens het schema heb je nu geen honger. Kijk naar jezelf. De ene dag heb je soms ook iets eerder honger. Het zijn mensjes in ontwikkeling en misschien huilen ze ook, omdat ze iets dwars zit of gewoon omdat ze jeuk aan hun kleine teen hebben. Je kunt beter je kindje leren kennen dan ze gewoon stil te houden met een zoethoudertje. Als je daar nu al mee begint.....
Inbakeren is ook een goed middel tegen huilbaby's. Die term is eigenlijk helemaal niet goed. Baby's huilen nu eenmaal en vaak meer door alles wat wij ze aandoen: op bezoek, bij iedereen in de armen gegooid, gebrek aan regelmaat, enzovoort.

Terug
Bovenaan