Tip van mijn VK

Hallo Dames,

ik weet niet of het werkt maar kreeg een tip van mijn VK vandaag om veel en lange stukke te lopen want dan wordt de baarmoeder mond week en zakt het kind nog dieper in je bekken.

heeft alleen effect als je 37 weken + bent en kind al ingedaald en vast zit.

Dacht deel hem even met jullie voor als jullie het ook zat zijn.

ik ga vanavond gelijk beginnen.

ik doe met je mee ga zo een rondje lopen :)
maar heb het idee of de baby al mega laag ligt.
onder steun het soms al met handen.
maar een stukje lopen kan nog wel.
ze zeggen ook weleens dat trap lopen wil helpen.
nou 2 trappen in huis dus kan me lol op :)
en hoeveel km heb je al gelopen?
groetjes

Grappig! Die tip kreeg ik vanmiddag ook van mijn VK. heb ook al een rondje gelopen en ben toch maar de 6 trappen in mijn flat gaan lopen i.p.v met de lift..

Let op'! Morgen zijn er in een keer weer 4 baby's geboren ;)

Dikke kus Amanda

haha goed idee van jullie meiden haha... doen gewoon allemaal tegelijk... wie weet he maken we dan een record in nederland hihi... vanmorgen al een stuk flink gewandeld...

nou ben net 3 kwartier wezen lopen dus ben benieuwd ja.

schijnt dat bitter lemon / annanas niet help omdat de hoeveelheid kieine te weinig is maar proberen kan altijd.

van de week had ik al in de parkeergarage bij het ziekenhuis 3 keer de trap moeten nemen ivm dat de lift stuk was 8 verdiepingen 2x op en 1 x af.

dus wie weet is dit wel het laatste zetje wat ze nodig heeft om te besluiten om te komen.

idd wie weet morgen 4 bevallingen hahaaha .

ik hoop het voor ons.

hahahah al die hoog zwangere dames lopen nu rondjes in de hoop dat de bevalling op gang komt.

ik hoop ook steeds dat er door veel klooien (lees schoonmaken en te zware klusjes doen) iets op gang komt.

maar.... het helpt bij mij helemaal niks. heb daarna alleen pijn dus ja...

Terug
Bovenaan