tip van mijn vriendin

Ben net op kraamvisite bij mijn vriendin geweest bij mijn vriendin, ze is bevallen van haar 5e kindje, een dochtertje.
Nu had ze het over het bloedverlies na de bevalling, daar gebruikt ze tena pants voor, stukken handiger dan onderbroeken met dikke kraamverbanden.
Heb de tip maar opgeslagen en heb het idee om tegen die tijd van die pants te kopen.
het zijn net onderbroeken maar dan van maandverbandstof zeg maar.
 
misschien een goede tip.

Ik moet zeggen toen ik de eerste kreeg .... of het kraampakket bedoel ik....heb ik echt stom verbaast naar die kraamverbanden gekeken. Mijn man lag dubbel van het lachen (ik niet). Wat een grote dingen !!!!!
Hoorde hier op het forum dat je in het begin ook nog 2 van die dingen gebruikt.....ik kon het niet geloven.

dus na de bevalling.... idd 2 van die dingen im mijn geweldige gaten broekje van het ziekenhuis.
Eerste 10 minuten voelde ik me opgelaten...daarna voelde het wel prettig......en na een paar dagen kraambed heb ik mijn man nog meer van die dinegn laten halen.
Ze waren echt niet zo onprettig als ik dacht...ik voelde me er zelfs goed bij. Heb ze zeker 2 weken lang gebruikt, daarna waren gewone verbandjes voldoende.
 
Ja die ken ik wel.
Werk in de zorg en onze patienten gebruiken die broekjes.
Dus of ik ze ga dragen hahaha
denk dat ik toch voor die grote verbanden ga hahaha.
Anders moet ik denken aan mijn werk.
 
hihi wonder.

Ik heb ze bij mijn vriendin gezien en het lijkt mij wel prettiger dan die dikke verbanden die steeds verschuiven. Ik heb al op internet gezocht en gezien waar ik ze bestellen kan dus denk dat ik dat toch wel doe.
 
Oh ik ga ook eens kijken wat het is. Heb na de bevalling van de eerste gewoon een normale onderbroek aangehad en daar de kraamverbanden in. Na de bevalling kreeg ik er wel drie en dat paste prima. Ik zag die gatenonderbroek echt niet zitten.
 
haha ja ik werk ook in de zorg, en zie ook veel van die broekjes voorbij komen.
Die dingen uit het kraampakket lijken verdacht veel op de platen isolatie materiaal die mijn vriend net heeft gehaal bij de bouwmarkt hahahaha.
ik zorg denk ik dat ik zowel die isolatieflappen als de broekjes in huis heb. en dan zie ik wel.

knuf
isolama
 
Terug
Bovenaan