Tip van VK om weeën op te wekken!

Hoi allemaal!!

Ik kreeg zojuist een tip van de VK om weeën op te wekken. Het werkt alleen als de baby er klaar voor is zei ze, maar het valt te proberen...

Ze zei me dat er in Tonic en Bitter Lemon een stof zit wat nog al eens de weeën op wil wekken, nl Kenine, hoop dat ik het goed schrijf...

Het proberen waard denk ik en ik had er nog niet eerder van gehoord of gelezen!

Groetjes, Natasja
39,6 wkn.

Hoi hoi

Bedankt voor de tip! Ik heb er wel es van gehoord, maar ben benieuwd of het werkt bij jou! Vanaf week 37 ga ik het zeker proberen, kan nooit geen kwaad. Verder schijnt vrijen ook opwekkend te zijn en wandelen. Succes!

Groetjes Jedi

Klopt, kinine  kan (als de baby er klaar voor is) de bevalling opwekken!! Maaaaaarrrrr.. Het werkt pas in grote doses, wat betekent dat je meer dan 6 liter tonic of bitter lemon achter elkaar zou moeten drinken! Niet zo'n goed plan denk ik.. Een andere tip kan zijn het hart van een ananas eten, schijnt echt te helpen maar het is ook niet zonder gevaar omdat er cyaankali (!!!) in zit! Mijn tip: blijf in beweging, trappen lopen, ramen zemen enz. en HEB VEEL SEX!! In mannelijk zaad zit namelijk prostaglandine, de stof die je baarmoedermond doet verweken, PLUS als jij een orgasme krijgt komt er oxytocine vrij; het hormoon dat weeën op gang brengt! En dat kleine beetje oxytocine kan net genoeg zijn om de boel in gang te zetten..... (Geloof me dit werkt!!)  Succes dames, ik duim voor jullie!

Lieve groetjes
Esther en de kids

Mijn VK zei dat je er niet op moet zitten wachten, dat houdt weeen tegen. En bij mij had ze ook wel gelijk. Toen ik de 41 weken naderde en dacht dat ik altijd zwanger zou blijven, begonnen spontaan 's avonds de weeen. Maar ja, er niet op wachten is zo moeilijk!

Ingeborg

Terug
Bovenaan