tip voor als je echt supër moe bent

hoi dames,

zeg, iedereen is wel eens moe in de zwangerschap de een nog meer dan de ander. Zelf ben ik erg moe en kan soms de hele dag wel slapen. Als je erg moe bent kan dat aan je ijzergehalte liggen(hoeft niet) dus heb ik een fles ferro(rooscivee) gekocht en neem 's ochtends een groot glas ervan, dat doe ik nu 4 dagen en ik voel me super of ik de hele wereld weer aan kan. Dus wie het ook wil proberen doe het baat het niet schaadt het niet.

succes ermee

groetjes mamavanla

TNX voor de tip.. Heb een fles gehaald hopelijk gaat het werken!! Moest wel ff zoeken voor dat ik er een had gevonden. Onze supermarkten verkopen ze niet meer. En Etos en Kruidvat hadden ze ook niet. Ben uit eindelijk terecht gekomen bij de apotheek..
Wat ook helpt in een flink dip moment.. Dextro energie...
Groetekes Nous..

haai, mede gebruikers

Ja ik denk wel dat het werkt.. Voelde me vandaag toch niet zo moe als de andere dagen.En heb zo waar weer eens lekker de boel echt grondig kunnen poetsen.
Al is het maar psygisch.. voorlopig blijf ik het gebruiken.
Ook aan mijn ontslasting is het trouwens te zien. Deze is zeer donker van kleur. Dat is de ijzer..
Maar nu las ik op de bij sluiter van mijn vitamine pillen van VSM mama dat daar ook veel ijzer in zit. Zou je te veel ijzer in kunnen nemen?
En dan nog ff de melding dat ik het niet lekker vind om te drinken.  Het smaakt echt naar ijzer..
nogmaal tnx voor de tip...

groetekes Nous..7w2d

hoi,

ja het smaakt echt naar ijzer daarom verdun   ik het heel veel met water dan smaakt het iets beter. Ik weet niet of het erg is als je teveel ijzer binnnen krijgt dat zou je even op moeten zoeken.

groetjes mamavanla

helaas...hier werkt t niet, wil er ook geen hele sloten van drinken. Dus helaas.
Vorige keer ook volle 9 maanden moe en HB was uitstekend, dacht al dat het niet zou helpen, maar was proberen waard!

Terug
Bovenaan