TIP VOOR BERG!!!

Ik had al echt ALLES geprobeerd tegen berg, maar het hielp allemaal niks bij ons dochtertje!
Ze heeft heel veel haar dus zaterdag gingen we met haar naar de kapper en toen gaf zij me de tip om HAARLOTION VAN HET KRUIDVATMERK te gebruiken, werkte volgens haar super.
Nou, heb het vandaag gehaald en geprobeerd en het is echt super! Erop doen, even een beetje inmasseren, paar minuten in laten trekken en voorzichtig met een kammetje eruit halen. Ze had op dit moment best veel (zag je alleen niet door al dat haar) maar nu is echt (bijna) alles weg! Ik herhaal het voor de zekerheid mrgen en woensdag nog een keer.
Echt een aanrader!!

bedankt voor de tip, fleur heeft het gelukkig niet zo heel veel. als we het wassen, olie erop, volgende dag kammen gaat het ook weg. maar jouw tip ga ik zeker ook gebruiken

euh, ik heb het vandaag gekocht en erop gedaan, maar bij ons helpt het helemaal niet.
ik krijg het er niet vanaf.
je bedoelt toch gewoon de baby haarlotion??

hoeveel doe je er dan op??

je zou ook i.p.v een kammetje te gebruiken een stukje karton kunnen gebruiken,bv van een speelkaart.
daarmee kun je het in combinatie met lotion van de hoofdhuid afschuiven.
daarna de lotion goed laten drogen en daarna kun je het zo uit het haar kammen.

Hallo,

Bij mijn zoontje gebruikte ik gewoon baby olie van zwitsal en het was erg snel over de berg. Hoop voor je dat je er wat voor vind. Dat van een stuk karton kun je idd ook proberen dat heb ik vaker gehoord.

succes
Mama van niels (2,2 jaar)

Mijn dochtertje heeft ook berg gehad, al viel het bij haar reuze mee. Wij zijn echte Weleda fans. Daar hebben we alle producten van. In het Weleda boekje stond een tip om   bij berg " weer en windbalsem" erop te smeren.

Ik heb het erop gesmeerd, gewoon lekker smeren tussen de haren door, en de volgende ochtend eerst alle losse stukjes van haar hoofdje geschraapt, daarna opnieuw aangebracht. Twee dagen later was alles weg.
Ik vind het top spul!

Bij elke drogist is het wel te krijgen. Je kunt het eens proberen. !

Succes

Hier werkt de haarlotion van kruidvat ook prima!
De olie werkt misschien als je kindje niet zoveel haar heeft. Maar hier veel haar en bij 4dec al helemaal!
Als je het dan met olie of iets dergelijks doet en vervolgens met een kartonnetje, komen er hele plukken haar mee. De berg is dan wel weg, maar het haar ook. En dat is niet helemaal de bedoeling, lijkt me.

Het is zoieso een hormonenkwestie, die berg. Dus voor hetzelfde geld, zit het er volgende week gewoon weer op.
Sil

Terug
Bovenaan