tip voor de feestdagen

A

Anoniem

Guest
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/
KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=
C08&SC=O09&KAC=SGA
&ArtikelNummer=673781&AI=11

Ik weet wel dat het nog rijkelijk vroeg is, heb het ook bij een ander topic genoemd maar ik kwam deze aanbieding tegen bij de Wehkamp. Afgeprijsd van 40 euro voor 15 euro. Ik heb hem meteen besteld voor kerst. Lijkt misschien een beetje vroeg maar als ik echt goede aanbiedingen tegen kom dan koop ik het vast zodat ik met de feestdagen niet nog alles hoef te doen. Misschien ook leuk voor een ander?

groetjes Linda

hoi hoi,

Helemaal niet zo gek hoor. Ik heb dat nooit gedaan, maar ben dat vanaf nu ook zeker van plan. Toevallig vielen vandaag 2 folders binnen, Bart Smit en intertoys, ik ga ook maar vast e.e.a. verzamelen!

X

Leuk, ik denk alleen dat er bij mij dan zo'n moment komt dat ik dan opeens denk o, ze mag hem al. Dat ik het niet kan bewaren tot kerst bijvoorbeeld. Als ze zich dan eens verveeld. Hahahaha. Maar wel leuk.
Ik heb het wel gedaan met zomerkleertjes die in de aanbieding waren bij de Hema. Ze kostten echt bijna niks meer. Dit heb ik gekocht voor volgende zomer.

Hoi,
Hier met drie kids, en uiteenlopende leeftijden...ben je wel even zoet met de sint inkopen, en voor kerst een aardigheidje onder de boom.
Ik begin vaak ook in oktober, alles op het einde is vreselijk stressen.
Gelukkig kunnen de oudste twee zelf kiezen wat ze zouden willen hebben.
Elk jaar weer denken we van, we doen deze keer niet te gek...maarja..Alles is zo leuk, en ik gun het mijn kids..haha
Maarja, ze krijgen zo tussendoor ook wel regelmatig iets..
Dit jaar dus maar echt even opletten...ahum..
Gr Rina

Ik heb de boerderij vandaag binnen gekregen en hij is echt veel groter en nog leuker dan ik al dacht. Ik heb hem uiteraard nog niet uitgepakt maar er zitten een hele hoop leuke aktiviteiten op. Die 15 euro is echt geen geld :)

Terug
Bovenaan