tip voor de redactie misschien ???

Hallo allemaal,
Harddstikke geweldig dit forum, alleen heb ik misschien een handige tip voor de redaktie. Want het zou makkelijker zijn als er voor de 3 trimesters van een zwangerschap een apart forum zou zijn.
Want ik merk dat er heel veel (gelukkige) net zwangeren op dit forum zitten (die zoals gewoonlijk vrij ongerust en onzeker zijn), terwijl mensen die een stuk verder zijn (ik ben bijv. 21 wkn) met ander vragen rondlopen. die kun je dan hier wel stellen, MAAR dan kun je na 1 dag alweer bijna 3 pagina's teruglezen, en da's jammer. Of je moet kunnen zoeken op onderwerp, maar dat kan niet, helaas.
Dat houd het forum misschien ook overzichtelijker.
groetjes, en onwijs bedankt dat jullie deze forumsite hebben opgericht !
Merel+
 
Ik vind het forum ook fijn maar wel onoverzichtelijk en ik denk dat ik niet de enige ben. Alle afzonderlijke berichten staan achter elkaar en je moet dan gaan zoeken naar de reacties en een pagina terug om terug te keren naar het overzicht. Heen-en-weer scrollen dus, beetje onhandig, zeker door het vele aantal reacties.
Handiger zou zijn een overzichtje van de onderwerpen met als je op dat onderwerp klikt, alle reacties gewoon achter elkaar. Maar ja, misschien kan dat niet softwarematig.
 
Hoi Merel,

Ik begrijp je idee maar daar zijn de maandforums natuurlijk voor, ik zit daar ook vaak op en daar is het iets rustiger en allemaal meiden die evenver zijn.

Ik begrijp je idee wel hoor, ik ben de helft van jouw en heb waarschijnlijk hele andere vragen.

Groetjes Linda
 
Hoi

Hier kun je je vragen stellen aan de wat meer ervaren zwangeren onder ons en als je antwoord zoekt op vragen aan tijdgenoten ga je gewoon naar je maand forum, of één ervoor.

Ik merkte deze week al wat kribbige antwoorden op in mijn ogen gewone vragen, van onzekere meiden, probeer te begrijpen dat degene misschien via een zoekmachine op dit forum is beland, hoe ging dat tenslotte bij jou??
Dit was een algemene opmerking en niet persoonlijk bedoeld.
We kunnen ze toch vriendelijk verwijzen naar een geschikter forum.

Jeanette
 
ik vind wel dat je veel makkelijker zou moeten kunnen zoeken, en dat lijkt me wat software betreft niet zo moeilijk hoor. Meeste sites hebben toch zo'n programmaatje? Ik heb regelmatig dat ik iets gelezen heb en dat ik later als het voor mij interessanter was geworden, kun je het niet weer vinden.
 
Terug
Bovenaan