Tip: voor diegenen die nog niet bij het CB geweest zijn.

Neem een omslagdoek mee. Ik kom net bij het cb vandaan en tussen het meten en de rest van de controles moesten we even wachten. De verpleegkundige zei ook dat ik m even in de omslagdoek kon wikkelen... Tja die had ik dus niet bij me, wist ik veel..... ik had alleen schone luiers bij me. Maarten was trouwens helemaal goedgekeurd! 55 cm en 5155gram (1 maand oud)

groetjes Pauline

ja is wel handig he,ik weet nog dat ik met mn eerste kindje kwam en ook geen omslag doek bij me had idd.
rosalie woog vorige week bijna hetzelfde hihi 5150gr en 58 cm,ze groeien dus lekker
ze was na dr geboorte nog wel heel veel afgevallen,dus dit is wel een lekker gewichtje

bedankt voor de tip. Ik moet vanmiddag naar het cb. Ze hadden bij het thuisbezoek
3 weken terug wel gezegd dat ik een omslagdoek en luier mee moest nemen, maar
ik zou het nu dus echt vergeten zijn.

Groetjes jama

Wij hebben een groeiboekje en daar staat in wat slim is om allemaal mee te nemen bij het bezoek aan het cb.Dus ook een een omslagdoek.
Hebben jullie niet zo'n groeiboekje?
Groetjes Marina

Hmmm, ja nou zie ik het ook staan... bladzijde 5. Had ik helemaal niet gezien.
ik heb wel veel van de andere pagina's gelezen maar deze niet....

groetjes Pauline

Hoi
Ik had wel een omslagdoek bij me bij de eerste controle bij het cb! Alleen Thomas vond het zo nodig om er in te plassen en ik moest nog even wachten voordat ik naar de arts moest. Zat ik daar met een natte omslagdoek! Volgende keer maar 2 meenemen!   hahahahaha
groetjes Esther

Terug
Bovenaan