tip voor flesvoeding

A

Anoniem

Guest
hoi

Voor de gene die flesvoeding geven,ik heb gehoord dat de voeding van het kruidvat merk super is en dezelfde samenstelling heeft als nutrilon,en ook in andere soorten te verkijgen is.zelfs de kraamzorg zei dat dit goeie voeding was.en het shceelt enorm in prijs 5,79 en nutrilon 9,79 dus effe een aanrader hoor allemaal goeie reacties. gr wendy

toevallig heb ik vorige week deze voeding gehaald. Mede op advies van de vk. Ik heb namelijk zelf erg veel allergien. Waardoor ik hypo allergene voeding moetgeven. Nutrilon heeft echter maar 1 soort, welke niet help tegen darmpkramjes en modjes terug geven enzo. Waarop mijn vraag aan de vk was als ik nurtilon ga geven en ik heb een kindje met krampjes wat dan?? Tja zei had het erover dan voedingen te mengen of te kiezen wat je het belangrijkste vind wat verholpen wordt. Of de kruidvat voeding. Extra care. Nou toen ben ik eens even weesten kijkeni in de winkel. Die keuze was snel gemaakt of 5,79 voor voeding die voor mij meer te bieden heeft of 15.99 met het risico dat ik nog 6x moet switchen.... ik ga dus voor de kruidvat voeding!

liefs gridje

Terug
Bovenaan