hoi dames
als het bjina tijd is en je verveelt je, kan je je verdiepen in homeopathie
straks heb je een kleintje met spruw en darmklachtjes verkoudheid enzo Dat kan vanaf dag 1 voorkomen.
er is een hele lijn van fijne producten die je kan gebruiken
VSM heeft een hele lijn speciaal voor kinderen!
online kan je een boekje gratis bestellen met al hun kinderproducten
zo kun je thuis zelf nakijken welk product je nodig hebt en zowel kruidvat als apotheek heeft de collectie.
bij verkoudheid vind ik Luuf erg fijn, dat is een soort dampo en ze hebben speciaal voor baby's
die is erg fijn. moet zeggen dat ik de volwassen versie ook erg fijn vind.
als het niet in je zwangerschapsdoos zat is een boekje met kinderziektes (incl verkoudheid en spruw) handig om na te kijken wat er is. Dat kan je gerust stellen straks
Vraag bij je apotheek gerust naar de verschillende middeltjes en probeer dan uit, bij het ene kindje werkt het een en bij de ander werkt juist het concurerende middel weer beter.
als het bjina tijd is en je verveelt je, kan je je verdiepen in homeopathie
straks heb je een kleintje met spruw en darmklachtjes verkoudheid enzo Dat kan vanaf dag 1 voorkomen.
er is een hele lijn van fijne producten die je kan gebruiken
VSM heeft een hele lijn speciaal voor kinderen!
online kan je een boekje gratis bestellen met al hun kinderproducten
zo kun je thuis zelf nakijken welk product je nodig hebt en zowel kruidvat als apotheek heeft de collectie.
bij verkoudheid vind ik Luuf erg fijn, dat is een soort dampo en ze hebben speciaal voor baby's
die is erg fijn. moet zeggen dat ik de volwassen versie ook erg fijn vind.
als het niet in je zwangerschapsdoos zat is een boekje met kinderziektes (incl verkoudheid en spruw) handig om na te kijken wat er is. Dat kan je gerust stellen straks
Vraag bij je apotheek gerust naar de verschillende middeltjes en probeer dan uit, bij het ene kindje werkt het een en bij de ander werkt juist het concurerende middel weer beter.