tip voor iedereen

hoi dames

als het bjina tijd is en je verveelt je, kan je je verdiepen in homeopathie

straks heb je een kleintje met spruw en darmklachtjes verkoudheid enzo Dat kan vanaf dag 1 voorkomen.

er is een hele lijn van fijne producten die je kan gebruiken

VSM heeft een hele lijn speciaal voor kinderen!
online kan je een boekje gratis bestellen met al hun kinderproducten
zo kun je thuis zelf nakijken welk product je nodig hebt en zowel kruidvat als apotheek heeft de collectie.

bij verkoudheid vind ik Luuf erg fijn, dat is een soort dampo en ze hebben speciaal voor baby's
die is erg fijn. moet zeggen dat ik de volwassen versie ook erg fijn vind.

als het niet in je zwangerschapsdoos zat is een boekje met kinderziektes (incl verkoudheid en spruw) handig om na te kijken wat er is. Dat kan je gerust stellen straks

Vraag bij je apotheek gerust naar de verschillende middeltjes en probeer dan uit, bij het ene kindje werkt het een en bij de ander werkt juist het concurerende middel weer beter.

Hoii !

Ik ben zelf altijd al heel erg geinteresseerd in homeopathie. Zelf ga ik eigenlijk al een tijd niet meer naar doktoren etc.
Ik heb altijd enorm veel klachten gehad en reguliere artsen hebben nooit iets voor me kunnen betekenen (daarom sta ik nu helemaal versteld dat ze me zo serieus nemen in het ziekenhuis :) voel me vereerd!!)
Maar zo heb ik bijvoorbeeld 2 jaar rond gelopen met een chronisch ontstoken blinde darm.... ik had altijd kwaaltjes en klachten, maar ze kwamen er maar niet uit wat het nou was................ tot het uiteindelijk accuut was...... viel snachts bijna van mijn stokje.. de volgende dag was de ergste pijn alweer weg en had ik bijna zoiets van laat maar ik ga niet, maar omdat ik de volgende dag moest vliegen (stewardessenwerk..) dacht ga toch maar voor de zekerheid.. ze konden het nog steeds niet helemaal vaststellen.. alle onderzoeken waren vaag.. uiteindelijk toch maar geopereerd en bleek dus al jaren niet goed te zijn geweest..

Nou ja en meer van dat soort dingen, dus mijn vertrouwen is wat dat betreft beetje weg..

Ik heb mijn heil gezocht bij alternatievelingen en dat doet me heel goed. Ik slik helemaal geen enkel medicijn of wat dan ook.. heerlijk !! Want ik gebruikte genoeg zooi....

Dus wat dat betreft wil ik voor mijn kindje ook niet zomaar alles geven.. als het moet, moet het.. maar liever wil ik kijken of het ook op een andere manier op te lossen is.. je schaadt zo gauw je kindje met die rotmedicatie.. (als bijv antibiotica...) dus nou ja ik ben er zeker in geinteresseerd :)

En zo'n boekje lijkt me zeker een goed idee om aan te schaffenn ! ga me ereens in verdiepen !

Thnx !

Terug
Bovenaan