tip voor je ziekenhuis koffer!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Als je lijsten bekijkt voor het inpakken van je ziekenhuis koffer, valt het mij op dat de papa's worden vergeten!!!!!

Dus vergeet de papa's niet, want als jij 40 uur aan het bevallen bent vind ook hij het wel even lekker om een schoon shirt aan te trekken of een beetje deo te spuiten.want als de ouders komen kijken lig jij en je kind er fris gewassen bij maar vaders stinkt van al de inspanningen hahahaha.succes allemaal!!!

gr patricia

34weken.

Hoi Patricia,

Dat is zeker een goede tip.... papa ´s in spe worden nog wel eens vergeten... wat ook nog in het koffertje voor papa kan zitten is een tijdschrift of boek. Hihi vat me niet verkeerd op dat hij lekker zit te lezen terwijl wij bevallen, maar soms moet je erg lang wachten (ook na die tijd).

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Sylvia (20 wk)

hay,

wat er ook nog in kan is wat lekkers,hoeft ie ook niet naar beneden om wat te snoepen te halen.en idd een boek en een tijdschrift is ook een goed idee!!!

gr patricia

34 weken

In dit kader nog een tip: een korte broek en badslippers voor je man. Mijn man stond mij maar te douchen en was doorweekt en had het ongelooflijk heet! En ik ben bevallen in april met een graad of 15. Die ziekenhuizen zijn vreselijk! Ik had het overigens steeds koud maar ja....

Ingeborg

O, ja en vergeet niet wat eten mee te nemen (repen chocola, liga's e.d.), want toen ik in het ziekenhuis ben bevallen mocht mijn mannetje echt niet van mijn zijde vandaan, zelfs niet om wat eten te halen. (Gelukkig kreeg hij uiteindelijk wel wat eten aangeboden van het ziekenhuis).

Hi hi mijn man wilde niet eens bij mij vandaan. Pas na de bevalling zei ik: huh heb je de hele dag niet geplast ofzo???? En vooraf zei ik dat hij een boekje moest meenemen maar dat wilde hij niet, vond hij zo raar. Ik zei nog; met mij valt toch niet gezellig te kletsen.
Nog een tip: neem ook wat te eten voor jezelf mee. Ik had de hele dag niets gegeten (je hoeft echt niets als je ligt te bevallen) maar toen ik op zaal lag was het 22.30 uur en barstte ik echt van de honger. Ik kreeg 2 broodjes maar dat was echt niet voldoende voor de bereklus die ik geklaard had.
En dan nog een laatste tip: kleingeld voor de rolstoel. Als je met weeen moet wachten en je man moet nog ergens geld gaan wisselen word je vast niet blij.
groetjes Tara

Fijn om dit allemaal te lezen!
En waar kan je die lijstjes vinden voor de zkh koffer?
Alvast bedankt
liefs diana

Hay,

je kan de lijsten op het i-net vinden. Maar ik hou  de gene aan die van van de kraamzorg heb gekregen.

papieren vk

ponsplaatje

toiletartieklen

2 t-shirts of nachthemden

slippers en warme sokken

ochtendjas

setje kleren voor de baby:truitje,broekje,rompertje,jasje of babycape en een mutsje.

schone kleren voor na de bevalling

telefoon nr evt

fototoestel

maxicosy/autostoeltje en een dekentje.

dat is wat op mijn lijst staat, ik denk dat ik dat nog wat aan vul met eigen dingetjes zoals muziek en misschien een dvd of zo en uiteraard de spulletjes voor mijn man.

ik vind het echt raar dat dat soort dingen niet genoemd worden als of je alleen bent ofzo.eerlijk gezegt had ik er zelf ook niet aan gedacht het id dat mijn man zei en ik dan moet ik niet wat mee (arme stakker) straks stink helemaal van het zweten in dat warme ziekenhuis, ik wil ook wel even douchen als alles achter de rug is, nou groot gelijk.

de tip van de korte broek vind ik ook een goede want idd als ie de heletijd met een natte broek zit is ook niet lekker.

gr patricia

34w1d

Terug
Bovenaan