TIP VOOR KRAMPEN!

Meiden die last hebben van krampen, zoals ik al bij Sunny las, maar ook ter ontspanning voor de bevalling dan mag je:

Magnesium slikken.

Dit is een voedingssupplement en ik heb het na gevraagd bij de verloskundige en vind het ook prima. Het schijnt echt goed te helpen. Zeg maar dag tegen die rot krampen. Ik heb er zelf geen last van maar ga er ter ontspanning voor de bevalling in week 34 mee beginnen. Ik heb het gekocht bij zo'n soort van zonnatura winkeltje en dat vrouwtje daar vertelde dat 9 van de 10 zwangere vrouwen dit slikt voor de bevalling of tegen krampen. Op mijn zw.schapsclubje heb ik het ook verteld en 1 moeder vertelde dat ze enorm last heeft van krampen en deze zijn nu al veel minder. Ik heb het in poedervorm, maar denk dat het er ook wel is in tabletvorm. Mocht je het niet vertrouwen dan kan je het altijd na vragen bij je verlos/gyn. Maar mijn verloskundige was er echt enthousiast over en zij zou het tegen nog meer zwangere vrouwen gaan promoten!

Nou meiden! Succes met de laatste loodjes!!! We kunnen het!!!!!!

liefs!

Goede tip, wist ik niet. Ik heb deze keer niet veel last van krampen, maar bij mijn eerste, oman, wat een pijn elke keer.
Ik hoop dat er meiden baad bij hebben!

Hoi hoi,
Ik wist wel dat magnesium helpt tegen spierkrampen. Het enige is dat je er ook obstipatie van kan krijgen(heb ik altijd begrepen) en ik moet zeggen dat sinds ik zwanger ben mijn darmen al niet echt bepaald optimaal werken, dus dat voor mij al een rede is om het niet te gaan gebruiken...
Maar voor bij iedereen waar het bij helpt, helemaal fijn toch!
Liefs,
Mar

Hoi,

Bij mij op hetpotje staat: " dat het in het begin licht laxerend werking kan vertonen, hetgeen geen bezwaar hoeft te zijn."
De slome darmen herken ik ook in mijn zwangerschap, maar sinds ik elke dag een kiwi eet en mijn laxo (rosevice) drink gaat het goed!

liefs

Hoi Hoi!!!

Ik slik al zoveel voedingsupplementen via een "mesoloog".... ik slik zelfs een of ander goedje voor het helpen opstarten van borstvoeding omdat bij de eerste nog geen druppel uitkwam.... de putten waren schijnbaar gedempt in een eerder stadium... dus om er nog meer bij te slikken... dat doe'k ffkes niet...

Daar komt bij dat, nu ik het kan plaatsen, het aardig verdraagbaar is. Ik moet gewoon even gaan zitten (lees bankhangen als zo'n BigBoyzitzak....) of gaan liggen... en dat doe ik dan ook gewoon. Ik heb hier inderdaad magnesium staan voor m'n echtgenoot die veel last heeft krampen in z'n been.. schijnt goed te helpen....

mijn darmen staan inderdaad ook regelmatig op stapel... het lijkt wel of de baby er af en toe 1 flink in haar handjes neemt en denkt; pak aan moeders.... dat kan natuurlijk wel niet... maar ik heb altijd last van m'n darmen... en nu helemaal.... dus gematigd eten en niet teveel suiker... ik weet het wel hoor waar het in zit.... maar ik vind stoppen met snoepen moeilijker dan stoppen met roken.... daar was ik zo klaar mee lang lang lang geleden..... shit wat was ik toen nog jong en onbekommerd..... goed dames, ik ga even lekker in "memory-lane" terwijl ik het aanrecht afruim...

Terug
Bovenaan