TIP voor maagzuurproblemen

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,
Ik heb al heel lang last van maagzuur, al vanaf ong. een maand of 4, en bij m'n eerste zwangerschap ook. Nu werd het alleen steeds erger, en niets hielp echt. Ik heb echt alles geprobeerd, het hielp allemaal hooguit een uurtje.
Nou las ik toevallig op het internet dat het medicijn Omeprazol de laatste tijd getest is bij zwangeren en er geen risico is bevonden voor het ongeboren kind ( zoek op google op "omeprazol" en "zwanger").   Ik aan de huisarts gevraagd, en zij heeft het medicijn voorgeschreven. En?: HE-LE-MAAL geen maagzuur meer. zelfs niet een beetje. Ik kan gewoon weer alles eten, en gewoon doorslapen (anders werd ik 3 of 4 keer per nacht wakker en moest ik wat Gaviscon nemen.
Echt... een verademing!! dus dames als je het niet meer uithoudt: naar de huisarts!!

Groetjes, Susan

Ik kreeg de tip kokkintjes (kleine zoete dropjes) te eten bij maagzuur, en waarempel - het helpt!

heel vervelend die maagzuur
ik gebruik als ik veel last heb herbalife thee normaal
ook wel voor tussen door is koud ook heel lekker
manuela

Hoi,ik ben geen liefhebber van medicijnen tijdens de zwangerschap,maar als ik er last van heb,dan breek ik een Rennie in vieren,en neem ik een kwart van de Rennie,helpt net zo goed als een hele!

Maar in ieder geval bedankt voor je tip!!

Liefs,Ingrid

Terug
Bovenaan