Tip voor mama's met twee kindjes vlug achter elkaar

A

Anoniem

Guest
Hi dames,

Ik ben nu bijna dertig weken zwanger van de tweede en de eerste is zeventien maanden als de tweede geboren wordt.
Mijn tip is om naar van asten baby superstore te gaan, daar hebben ze kei mooie kinderwagen, en niet al te duur.

Wij hebben vanmiddag een kinderwagen opgehaald, een dubbele met reiswiegjes, ja 1 dan omdat het verder uitverkocht was, voor maar 300 euro.
Ze hebben daar ook showmodellen staan, voor een belachelijk goede prijs van 200 euro, misschien wel een goede tip voor mensen die niet al te veel geld hebben te besteden.

Op marktplaats vragen ze rustig nog 400 euro voor een tweedehandsje, terwijl je nu voor minder een nieuwe hebt.

X

Zo das niet duur nee!

ook als alles hier goed gaat 2 kleintjes heeeeeeeeeeeeel snel op elkaar. Mijn jongste dochter zal 13 maand zijn als de baby komt.

Gelukkig had ik al een duowagen naast elkaar met reiswiegjes etc ;)

xxx Nienke

't Is inderdaad niet duur!
Tussen onze dochter en zoon zit 16 mnd. Wij hadden eerst een enkele wagen, maar nu ook een duo-wagen.We wilden  eigenlijk ook een goedkope tandem o.i.d. Maar dat werd ons afgeraden, omdat we met onze kinderwagen van 'toen' zoveel geheisa hadden. Nu hebben we een  superwagen: voor zowel 2 als 1 kindje te gebruiken.Een phil&teds! Ik zou geen andere meer willen. Super wendbaar en gewoon smal. Je kunt alle winkels in,ook die met smalle paadjes.Een echte aanrader!

Groetjes,
Caroline

Terug
Bovenaan