tip voor onrustige, voorkeurhouders, huilbaby's

kijk eens op huilbaby.nl

wij zijn nu met beide kindjes bij haar geweest (40 jaar ervaring met babytjes)

nu vanwege voorkeurshouding (2 sessies en het is een wereld van verschil a.s. vrijdag de laatste)
4 jaar geleden een huilbaby (2 sessies en een lachende baby)

wil het graag met iedereen delen.....

Wij zijn ook met onze zoon bij haar geweest. Om te controleren of hij niets over had gehouden aan de vaccuumpomp. Gelukkig bleek alles goed te zitten.

Ik vond wel de ongevraagde adviezen vervelend en bemoeieeig. Ze zei bijvoorbeeld dat ik veel te veel voedingen geef en er 4 uur tussen moet laten omdat ons kind anders later obisitas krijgt. Klopt niks van, borstvoedingbaby's groeien de eerste 12 weken gewoon heel hard.
Maar dat terzijde.

Wat fijn dat de vacuumpomp niets heeft achtergelaten..... ze begon tegen ons ook over de voedingen en tijden tussen flessen maar meer met het idee van dat te vaak drinken krampjes kan veroorzaken en babietjes niet alleen huilen om drinken maar ook om zuig behoefte, aandacht etc. en wij denken dan toch vaak wel zal wel honger hebben ;-)

wij gaan morgen nog een keer met Maike en ik denk dat we dan klaar zijn....

moet ook wel bekennen dat we 4,5 jaar geleden eerst de slappelach hadden.... gewoon om hoe ze dingen uitlegd maar daardoor blijft het je wel bij ;-)

Hoveel kost zo'n sessie bij haar als ik vragen mag? Mijn meisje heeft een voorkeurshouding en slaapt overdag erg slecht (niet kan ik beter zeggen).. Dus misschien dat we kunnen overwegen om bij haar langs te gaan. Thanks voor de tip in ieder geval!!! :)

Hoi cici de kosten zijn 80 euro maar veel verzekeringen vergoeden een gedeelte ligt volgens mij aan je vdzelering ze is in ieder geval aangesloten bij een vereniging

Maike had het heel erg (nek zat helemaal vast) en dus drie sessies nodig maar soms kan een al voldoende zijn en veel rust geven

Hoi,
Ik ben van het augustusforum. Sinds het sprongetje van twaalf weken valt het mij op dat mijn dochtertje meer gebruik maakt van haar rechter dan van haar linker hand. Volgens de ha was er niets aan de hand. Toch vind ik t best een verschil. Zou deze vrouw hier ook iets aan kunnen doen?
Alvast dank voor je reactie.
Groetjes, Annet

Hoi Annet, ik zou gewoon even bellen en uitleggen. Op haar site staat namelijk veel over huilbaby's en maike huilde nu niet maar had wel een voorkeur... En het heeft echt super geholpen.
Ook als je daar niet heen gaat volg je gevoel! Jij bent moeder en weet wat je kleintje doet.
Succes!

Terug
Bovenaan