Tip voor plak poep

A

Anoniem

Guest
O.k daar gaan we dan weer even over de poep details hebben.
Zifjon heeft altijd enorme plak poep dat zo lekker korrelt en dus echt NIET van zijn billen wil afgaan. Heb van alles al geprobeerd olie doekjes werkten al wat beter maar vaak deed ik hem maar meteen in bad. Nou kwam mij vader van de week met een pak luiers en d enieuwste billendoekjes van Zwitsal aan MAXI doekjes met ribbels en lotion.
Ik wist niet wat ik meemaakte het ging er meteen af zonder hard te moeten boenen.

Die ribbels zijn echt geweldig en ik had maar 1 !!!! doekje nodig voor die enorme bruine brei. Normala gebruik ik een stuk of 4 kleine doekjes. Ik koop dus nu die doekjes alleen voor de poep luiers de rest doe ik nog met de gewone want ze zijn niet echt goedkoop. Maar wel, dacht dat dit misschien wel een handige tip zou zijn.

gr van Mariska en Zifjon 9,5 maand

heey mariska,altijd handig tips van andere moeders.voor nicky gebruik ik ook altijd de zwitsal doekjes.en ook ik gebruik er een stuk of 4 .ik ga dat ook maar eens proberen denk.groetjes,karin

Hoi,

pfffffffffffffff, wat herkenbaar, de middelste had dit altijd werd ik helemaal gek van, hij poepte ook altijd zoveel dat het boven onder en aan de zijkanten uit zijn luier kwam,, wat je kunt doen is de billen insmeren (dun) met babyolie ipv bodylotion,, dan gaat de poep er makkelijker vanaf, verder kun je niks anders dan heel veel doekjes kopen..
Maar ik ben blij dat de jongste altijd een hele mooie drol heeft, 1 doekje en ik ben klaar!
Wel een verschil dus!!

Gr MJ

Terug
Bovenaan