tip voor schone vagina

Hallo meiden,

Even iets delen met jullie: Ik heb zelf regelmatig last gehad van jeuk en schimmels down under en nu heb ik een druppeltje gevonden waar ik erg blij mee ben.

Het heet Candira en het is van het merk aromed. Het ruikt lekker fris naar lavendel en je kunt het ook in je bad doen. Het is op natuurlijke basis, tea tree olie.

Je kunt het bij reformzaken halen maar ook bij de tuinen en grotere etos zaken. het is speciaal voor zwangeren, dus als je last hebt van jeuk, aambeien en andere rottige dingen is het misschien wat.

Ik vind het zelf heel iets anders dan vaginale douches en zo, daar krijg je vaak alleen maar meer jeuk van.

Nou, ik hoop dat iemand hier iets aan heeft,

groetjes Renate
 
Is een goed idee, ik heb zelf heel veel afscheiding nu ik zwanger ben, en wil mezelf toch goed schoonhouden zonder met zeep of zo aan de gang te gaan,

thanks!
 
Ja, ik ken het ook.
Tea tree oil is echt voor bijna alles goed. Je kunt het zo gek niet bedenken. En ook homeopatisch, dus ook onschadelijk voor je kindje.

Ik heb zelf al zo'n potje staan thuis, maar het aan deze toepassing nog niet gedacht.

Groetjes Debbie
 
Bedankt voor de hint. Sinds ik zwanger ben is het daar beneden niet fris te houden. Ik heb ook goede ervaringen met tea tree, dus ik ga zeker even kijken.
 

Renate,
Voel me inderdaad de laatste tijd ook niet zo fris.
Ben maar inlegkruisjes gaan gebruiken, ben ik niet zo over te spreken maar beter iets dan niets.
Betreft de druppeltjes: weet je zeker dat je dat mag gebruiken?
Ben tot de ontdekking gekomen dat er een hoop zalfjes en middeltjes niet mogen tijdens de zwangerschap.
 
Het is een heel natuurlijk spulletje, vandaar dat ik zo verbaast was dat het zo goed werkte. Het is speciaal voor zwangeren dus ik neem aan dat ze daar niet over liegen. Je mag het ook meerdere keren per dag gebruiken, maar bij mij is dat niet nodig, 1X sochtends en het is weer helemaal fris,

groetjes renate
 
Terug
Bovenaan