tip voor thuisbevalling

hallo dames,
even een tip voor al je thuis wil bevallen.
Je zal je eigen matras al wel beschermd hebben met waterdichte molton of plastic.
Het is ook handig om de matras van je partner ook te beschermen. ook bv met molton oid.
Ik heb namelijk het bed van mijn man gedurende de bevalling onder gespuugd :)
Je wil liever dat je man jou steunt tijdens bevalling en niet druk is met het schoonmaken toch ?

Op zich ging het wel goed bij ons hoor - Matras is redelijk schoon gebleven dankzij snelle reactie van mijn partner.

Ik lig altijd midden in ons bed, dus mijn partners matras ook beschermen is voor mij zeker een aanrader. Of mijn vriend er zo blij mee is, als ik ook zo'n plastic ding aan zijn kant neerleg.......

tsja is maar tijdelijk en beter dan nieuwe matras aan moeten schaffen toch ? eerst laagje plastic om matras dan waterdichte molton erover - dat ligt redelijk comfortabel en merk je niet veel van het plastic.
waterafstotende moltons zijn later weer handig al je kleine wel eens in bed plast.

hier geen plastic eronder gelegd hoor...
Die molton en dat was het. Nou ja, wel ook gewoon hoes er over nog natuurlijk.

Tijdens de bevalling krijg je nog een extra matje(s) er onder geschoven en die konden de ruime hoeveelheid vruchtwater hier net aan, maar het ging allemaal prima.

Haha, bij mijn eerste bevalling lag ik alleen op plastic, toen de bevalling doorzette moest ik naar andere kant verhuizen omdat de vk rechtshandig was, mocht ik lekker toch nog op zijn kant bevallen waar ik hem steeds mee plaagde. Natuurlijk wel met al die groene matten etc, maar helemal droog is t matras niet gebleven, haha. Nu hebben we echter een nieuw en duur matras wat elke week draait dus kom ik t zelf natuurlijk ook vaker tegen, dus deze keer, nog wat voorzichtiger, ook al lig ik pas 2 weken op plastic, ben nu 40+1. Pfff duurt lang...

Terug
Bovenaan