Tip zeer goedkope zwangerschapstesten!!

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet of je er veel geld aan uit wil geven, en of ik er reclame voor mag maken, maar bij de Action zijn de zwangerschapstesten super goedkoop, en werken prima. Ik kwam er vorige week toevallig achter dat ze daar ook al zwangerschapstesten hebben. Twee voor 1,50. Het is maar een tip.

Groetjes!!

ze hebben ze ook nog maar een paar weken.dus je hebt er een goede ervaring mee?

Hoi!

Nou ik had vanmorgen een hele mooie dure clear blue test gekocht.. met wel of niet zwanger (digitaal) helaas.. negatief, er stond: niet zwanger. De testen van action zijn wel hoopgevend. Gevoeliger denk ik. Maar altijd dat getuur naar een streepje dat er eigenlijk niet is, daar wordt je ook niet blij van, dus vandaar mijn keuze om er dan maar een duurdere test te doen. Helaas.. ik weet nu in ieder geval voor 75 procent zeker dat ik niet zwanger ben. Het blijft spannend, tot ik ongesteld wordt! We wachten af.

Groetjes!!

Ik heb ze ook gekocht.. Ik had een licht streepje bij die van de Action en toen uiteindelijk nog een gedaan van de kruidvat en die gaf ook een lichtstreepje.. Toen na een paar dagen een digitale gedaan en ook positief.. Afgelopen dinsdag nog een keer een van de Action gedaan en die is nu bijna net zo donker als de controlestreep, dus ik heb er wel positieve ervaring mee!

@ K.R. fijn om te horen dat je er positieve ervaringen mee hebt!!! Helaas ben ik vanmorgen ongi geworden. Het is niet anders. Wie weet ooit..

Terug
Bovenaan