TIP!!!!

Hallo meiden,

Mijn vriend en ik waren al 15 maanden aan het proberen om zwanger te raken. twee maaanden geleden (ik was al bijna radeloos) las ik ergens dat Monnikspeper goed werkt voor een betere werking van de eileiders/eisprong e.d. Ik ben dit gaan slikken en de volgende maand bleef mijn menstruatie uit. En ja ik ben nu 5 of 6 weken zwanger. Het mooie van monnikspeper is dat het ook nog je libido verhoogt, altijd handig!
Het is te koop bij bv " de Tuinen' van het merk Vitelle.

Wie weet heeft iemand anders er ook iets aan.

Succes en blijf hoop en moed houden!
Liefs Leisa

weet je wat het rare is,ik heb het dus ook in huis maar mij werd toen afgeraden omdathet kon werken als ene sorrt pil zeg maar,misschien toch maar een idee om het weer te gaan slikken hihihi,in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap.

liefs nathalie

Je kunt het op elk moment beginnen te slikken. Het is puur natuurlijk (het zijn namelijk de bloemen van een heester)en het kost ongeveer 8 euro per 60 tabletten.
Monnikspeper herstelt het hormonaal evenwicht en bevordt een regelmatige cyclus.
Volgens mij is het altijd het proberen waard!!!! Succes!

KAn het absoluut geen kwaad wanneer je dit gebruikt?Ik sta al onder controle bij n gynaecoloog en ik kreeg te horen dat er niets ( met me aan de hand is),maar goed als monnikspeper niets schadelijks kan aanrichten, waarom dan niet? groetjes Marieke

Terug
Bovenaan