Tip!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Volgens de gynaecoloog is het verstandig om vanaf dag 8 (tellen vanaf eerste dag van menstruatie) tot en met dag 18 om de dag te vrijen. Leg ook een kussen onder je bekken na het vrijen, of hou je benen in de lucht, mijn moeder zweert erbij ze heeft er 5!! Helaas heb ik er nog geen na twee jaar, maar ben nu op aanraden van de gyn.loog mee begonnen. Dus hoop voor jullie dat het een goede tip is!

Gr Loona

Hoi Loona,

Ik heb je tip gelezen...en dat is natuurlijk hartstikke fijn...
Maar de gyn heeft toch ook wel wat meer ten gunste van zwanger worden bij jou gedaan? Toch niet alleen een tip??
Je bent al 27 maanden bezig!
Zelf ben ik namelijk 16 maanden bezig en wil ook binnenkort de afspraak mbij de gyn krijgen...maar dan doet ie toch wel wat meer?

Liefs Linnepinnie

hallo,

ik had ook een aantal tips gegeven, en daar stond deze ook bij.
bij mijn eerste kindje heb ik dit ook gedaan en binnen 3 maanden zwanger.
we zijn inmiddels bezig mmet klussen voor een tweede. dit is de eerste maand.

gr henny

Hahaha, daar lig je dan na afloop met je benen in de lucht, naakt, in bed, op de bank, voor mij part op de keukentafel, hihihi, ik zie me al liggen...romantisch...
Maar om eerlijk te zijn denk ik wel dat het nut heeft...
En...voor wat....hoort wat!

Veel succes dames!
Groetjes,
Dyonne

quote: Dyonne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2006 21:01:11'));

Hahaha, daar lig je dan na afloop met je benen in de lucht, naakt, in bed, op de bank, voor mij part op de keukentafel, hihihi, ik zie me al liggen...romantisch...
Maar om eerlijk te zijn denk ik wel dat het nut heeft...
En...voor wat....hoort wat!

Veel succes dames!
Groetjes,
Dyonne

hahahahahaha ja die is goed!!!

Gr. Leah

Ik probeer het vaak ook wel maar tot dusver nog niet gelukt...

meer tips zijn altijd welkom!!!

Gr. Leah

Hoi Loona,
Ja ik dacht hetzelfde als Linnepinnie... hadden ze je alleen tips gegeven?

Gr. Leah

ze hebben mij gecheckt op alles, bloed, eisprong zuurgraad alles was perfect!   Ze doen niet zo snel iets als ze geen gekke dingen vinden. Ze laten je vaak wachten, maar stress kan ook erg meespelen dus ga er vanuit dat het daar dan maar aan ligt, en mijn man is vorig jaar geopereerd aan spatader bij balzak. Dus vandaar

Terug
Bovenaan