Even een tip:
Ik wilde me in laten schrijven bij een bepaald kraamburo wat ontzettend goed bekend staat. Toen belde ik mijn verzekering (CZ) om me aan te melden voor kraamzorg bij dat ene goede kraamburo, toen kon dat niet want zo zeiden zij: wij hebben geen contract met dat kraamburo.
Nou, ik heel boos en heb het kraamburo zelf gebeld: zij hebben toen weer contact gehad met mijn verzekering en uiteindelijk heb ik toch voor elkaar gekregen bij het kraamburo wat ik graag wilde!!
Het bleek zo te zijn dat een verzekering NOOIT zomaar de wens van de klant mag weigeren.
Dus misschien een tip: GEEF NIET TE SNEL OP!
Ik wilde me in laten schrijven bij een bepaald kraamburo wat ontzettend goed bekend staat. Toen belde ik mijn verzekering (CZ) om me aan te melden voor kraamzorg bij dat ene goede kraamburo, toen kon dat niet want zo zeiden zij: wij hebben geen contract met dat kraamburo.
Nou, ik heel boos en heb het kraamburo zelf gebeld: zij hebben toen weer contact gehad met mijn verzekering en uiteindelijk heb ik toch voor elkaar gekregen bij het kraamburo wat ik graag wilde!!
Het bleek zo te zijn dat een verzekering NOOIT zomaar de wens van de klant mag weigeren.
Dus misschien een tip: GEEF NIET TE SNEL OP!