tip

Hallo meiden,
Ik ben zelf niet zo'n drukke schrijver op het forum maar ik lees wel alles,ik verbaas me er over hoeveel trieste mensen hier rond schrijven,met hun belachelijke reacties op een hele normale vraag,maar er is een forum dat echt heel gezellig is met allemaal gezellige vriendelijke meiden waar mensen met een vraag wel een normaal antwoord krijgen,mischien een leuke tip voor meiden die de zielige anoniempjes hier ook zat zijn.Groetjes el
 
Hoi El,over dit onderwerp hebben we het al zo vaak gehad en je kunt er over blijven mopperen,maar zoals je ziet het helpt niet.Voor jouw ook een tip:lees erover heen en sta er boven.Des te meer je gaat klagen des te meer lol ze erin krijgen.Liefs Amy
 
Hai Amy,

Ik heb inderdaad gelezen dat er zo veel gemopperd word,ikzelf lees inderdaad altijd over de vervelende berichtjes heen en heb er ook nog nooit op gereageerd,maar omdat er juist zoveel mensen zich er aan storen dacht ik ik deel even dit gezellige forum met jullie,want zoals je ziet ben ik ook hier nog altijd aan het rond lezen.Groetjes el
 
Terug
Bovenaan