tip

Een hele leuke website voor onze kids is www.nijntje.nl De kinderen kunnen er zelf leuke spelletjes doen, zoals memory. puzzelen en tellen. Ook kunnen ze een boekje voor laten lezen (handig moet je zelf niet voorlezen hihi) of een kort nijntje filmpje kijken.
Isabelle vindt het hartstikke leuk. Het is echt educatief, dus denk niet dat het slecht is. Ze zit er ook maar 10 minuutjes per dag op hoor! Dus denk nou niet dat Isabelle net zo pc verslaafd is als mama...

Ha babybellen...

1 waarschuwing erbij.. ook voor kids is het verslavend.
Wij waren ook door iemand getipt en dus keken we een keertje hoe-en-wat.
Maar sinds dien staat de laptop zien, gelijk aan roepen om nijntje. En dan is ze echt vasthoudend, maar het mag gewoon niet meer omdat ze echt gaat dwingen.

Dus wel leuk, maar... grenzen!

Jannetje
zomer-2008

ja leuk die Nijntje site! Ik ken hem zelf wel, maar heb eigenlijk Sarah er nog niet achter gezet. Ga het denk ik binnenkort wel eens proberen. Ze vind de laptop wel erg interessant en wil ook altijd typen of met de webcam kijken naar vrienden of oma. Kleine computer-nerdjes worden het haha

groetjes Tamar

Echt heel slecht voor de kinderen om achter de laptop te zitten 10 minuten per dag. Zeker in dit digitale tijdperk waar ze op de kleuterschool al volop met de pc leren werken.
Haha, sorry maar juist hardstikke leuk en educatief.

groetjes Maris

Bas heeft nog niet de rust om te computeren. Die zit nooit 10 minuten op dezelfde plek. Eva computert wel graag. Het verbaasd me keer op keer hoe vaardig ze is met dat ding. Surft op internet en alles (en ja, ik ben erbij en let op wat ze doet).

Groetjes, Karin

haha, ik begin er nog even niet aan....ik weet al hoe Kyan reageerd op mijn laptop!!
Ben net een beetje van Woezel en Pip kijken af, om nog maar niet te spreken over Pompompompaaaiaa!!
Je weet wel dat liedje met die kikkers! Hij had het gezien bij Paul de Leeuw en na de uitzending ging het dus alleen nog maar van pompompom, dus ik had het even opgezocht op Youtube.
Erg leuk hoor maar de clip duurt ruim 5 minuten en kan rustig 4x achter elkaar worden aangevraagd :-S

Terug
Bovenaan