tip

word je ook gek van die fruit en groentevlekken.ik heb vanmorgen alle slabbers gewassen en nat in de zon gehangen.ze zijn weer helemaal vlekkenloos.zelfs de wortel vlekken zijn verdwenen.zien ze er weer wat frisser uit ;-))

Dat is een goede tip!!! Ik dacht dat het kwam doordat ik vanish en tegelijk arielvlekken verwijderaar had gebruikt. Niet echt alles was eruit (niet alles hing ook pal in de zon), maar het zag er weer toonbaar uit. Ik heb ook slabbertjes voor als we weggaan en slabbertjes voor thuis. Banaan is een ramp om eruit te krijgen dus ik heb een speciale bananenslab.

Dus wassen en in de zon hangen??? Ik vind wortel echt troep..... Dat moeten meteen in een sopje, anders gaat dat er dus echt niet meer uit!

sunlover
na het wassen nat in de FELLE zon hangen.helaas is het zonnetje weer verdwenen :-(( hoop dat de zon snel weer fel schijnt.mijn kleine meid had gister wortels en heeft wel 5 slabbers onder gespuugd en dr trui.(ze spuugt veel)

NIEUWE TIP!!!!
Ik heb van de prenatal een soort van fleace slabbers, ze heten sillybilly!
Ze zijn super, omdat je ze heel makkelijk uitspoelt en ze zo droog zijn! Ik vond het zo zonde elke x mijn mooie slabbers onder de oranje vlekken! Heb er 2 gekocht, 1 voor fruithapje 'smorgens daarna spoel ik hem uit leg hem op de verwarming en de volgende hap is ie droog! de oude slabbers gebruik ik voor de melk, die vlekken gaan er wel uit!

Terug
Bovenaan