Tipjes??

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen....

Ik ben nu 39 weken en 4 dagen goed zwanger en moet zeggen dat ik een hele fijne zwangerschap heb. Maar de laatste 2 weken zijn zo zwaar geworden dat ik er een beetje depri van ben geworden. Nu was mijn vraag of iemand mijn misschien kan vertellen hoe ik me toch nog lekker kan voelen de laatste paar weken en of iemand ook een tip heeft om de boel misschien te versnellen??????

Groetjes een trotse aanstaande mama

Hoi Anoniem

Je klinkt precies zoals ik was aan het einde van de zwangerschap. Alleen wist ik toen nog niet dat ik op een dag na 42 weken zwanger zou zijn, ipv 40. Helaas heb ik geen tips voor je op de de boel te versnellen. Het is gewoon (zo gewoon is het nou ook weer niet) afwachten. Ik hoop voor jou dat het niet zo lang duurt als bij mij het geval was.

Veel succes
Eefje

Hoi Anoniem,

Mijn tip is om er gewoon toch van te proberen te genieten, dit zijn de laatste weken dat je echt alleen maar aan jezelf hoeft te denken en je kindje nog lekker veilig in je buik zit! Dadelijk is het zo anders, hartstikke fijn, maar ongestoord op de bank liggen is er dan niet meer bij! Geniet er gewoon van, het is zo'n bijzondere tijd!

Veel succes!

bedenk maar waarvoor je het doet en waarvoor je zo,n last hebt. bekijk het van de positieve kant. het schijnt dat wanneer je sex hebt, of jaja je man aan je tepels zuigt dat je een hormoon opwekt die hetzelfde is als het hormoon van weeen, dus zo kun je misschien het proces versnellen

Hoi Eefje,

Nodig vriendinnen uit om langs te komen, of installeer jezelf met een aantal DVD's (die je man toch niet leuk vindt, maar jij wel) op de bank en geniet. Lekker met maskertjes werken, nageltjes lakken zodat je er in het kraambed als een stralende moeder bijligt. Als de baby er eenmaal is, zal je met weemoed aan deze momenten terugdenken. Maar depri worden is toch nergens voor nodig ?? Mijn dochter was 6 dagen te laat en tot die tijd heb ik me prima kunnen vermaken. Het is wel zwaar die laatste dagen, maar een ding is zeker; het duurt niet lang meer!

Veel sterkte!

Nadine

Terug
Bovenaan