Tips 's nachts misselijk

<p>Hi allemaal, </p><p>Ik ben s nachts zo misselijk. Eigenlijk de hele dag door maar s nachts is het erger. Ik word er de hele tijd wakker van. Ik eet dan wel wat en val dan uiteindelijk wel even in slaap om vervolgens weer wakker te worden van de misselijkheid.</p><p>Wie heeft dit ook gehad? En wat hielp toen? ?</p>

ik heb gemerkt dat ik minder misselijk ben als ik op m'n zij slaap, als ik op m'n rug draai word ik metteen misselijk. Dus ik draai heeeel langzaam van zij naar zij ? maar is voor iedereen anders denk ik...

Meestal helpt dikke yoghurt bij mij, maar zoals nu, wanneer ik m'n eigen bloedneus ruik, lig ik gewoon wakker van de misselijkheid. Dan kan ik yoghurt eten wat ik wil, helpt toch niks, de geur van bloed is te overweldigend. Succes en sterkte gewenst

Ik ben vanwege de extreme misselijkheid bij mijn vorige zwangerschap 10 kilo kwijt geraakt. Nu bij deze zwangerschap heb ik er 's nachts ineens ook last van, super irritant vooral als je je draait dan komt er een golf misselijkheid. Wat bij mij goed helpt is 's avonds niet teveel meer te eten, zeker niet vlak voor het slapen gaan. En omdat ik een combi van maagzuur en misselijkheid heb krijg ik sinds 2 weken maagbeschermer, die helpt heel erg goed. 
Ik zal zeggen, geef het aan bij je verloskundige en vraag om hulp. 

Hey, ja heel herkenbaar! Ik had dit voornamelijk in het laatste trimester dat ik me helemaal scheel spuugde en gewoonweg zo misselijk was dat ik er bijna van omviel.
Ik heb dit toen met mijn VK besproken en ze zei dat mijn baby wellicht in stuit lag met haar hoofdje tegen mijn maagzak. Ik vond het een beetje gek, maargoed ik ben geen VK!
Ook zei ze dat oververmoeiheid een prikkel is voor misselijkheid, en dat kon ik dan wel weer plaatsen.
Toen ik een dag later controle had bleek mijn baby inderdaad in stuit te liggen, precies met haar hoofdje onder mn maag.
Ik was toen 30 weken geloof ik.
Ook heb ik gembercapsules aangeschaft, en als ik heel misselijk werd nam ik deze, 1 capsule was voor mij al genoeg om weer te functioneren.
Hoop dat je er iets aan hebt! Succes

Terug
Bovenaan