Tips 9 maanden invulboek?

<p>He meiden,</p><p>Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben, ben super blij en extra bijzonder nadat we in een ziekenhuistraject hebben gezeten (heb letrozol moeten slikken). Nu ben ik op zoek naar een leuk 9 maanden invulboek maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Er zijn zooooveeel verschillende boeken! </p><p>Nu dacht ik; ik open hier gewoon een topic voor. Fijn voor mij als ik goede tips ontvang en wellicht ook voor andere meiden die (net) zwanger zijn. </p><p>Dus mijn vraag is concreet: welk 9 maanden invulboek heb jij en kun je die aanraden? Het liefst ook met een kleine onderbouwing waarom hihi want de één vind het bijvoorbeeld fijn als er veel witruimte is en de ander vind het juist fijn om vragen te beantwoorden en om informatie te lezen die erin staat (sommige invulboeken zijn ook haast een soort informatieve boeken zie ik soms). </p><p>Dank alvast en gefeliciteerd aan alle zwangeren! ?</p>

Ik heb deze gebruikt:
https://www.bol.com/nl/nl/p/zwanger-mijn-9-maanden-dagboek/9200000089288973/?Referrer=ADVNLGOO002069-G-121634161168-S-1211608737970-9200000089288973&gclid=Cj0KCQjwxtSSBhDYARIsAEn0thTvLrhfkEH-MXTTpe4EkCq6J8ypDbSZ6THAtY1j3SAIUEQ53i-YAHoaAuGIEALw_wcB

En daarna van dezelfde serie het eerste jaar boek ☺️

Ik heb een invulboek van studio ins en outs gebruikt, vind het leuk dat daar meer invulboeken zijn voor kraambezoek, 1e jaar, enz. Heb voor mijn zoontje zo een serietje bijpassende boeken :)

Ik heb die van pinkpeach, te krijgen via hun eigen site maar ook via de grote Bol. Zij werken met linnen omslagen, wat ik persoonlijk erg mooi vindt en ook voor de fotoboeken wil. Ze hebben ook vervolgboeken voor de kraamtijd en het eerste jaar.

Persoonlijk vind ik de vragen heel fijn, je werkt steeds in twee weken waardoor het ook met een druk leven goed bij te houden is. Je kunt foto’s plakken als je daar blij van wordt maar het hoeft niet. Ik heb tot nu toe een paar foto’s en de echo’s erin geplakt. Er zijn vragen specifiek voor in ons geval mama en papa, maar volgens mij beschrijven zij het als partner (net wat je wil). De vragen zijn wat algemeen maar leuk. Er is ook genoeg extra ruimte voor wat je nog kwijt wilt en ook vragen ze soms wat breder over wat er nog meer speelt in de “wereld”. Afhankelijk van wat je wil kun je dit invullen. De lijnen hebben een fijne regelafstand en zelf schrijf ik met zo’n uitgumbare pen erin.

https://www.bol.com/nl/nl/p/negen-maandenboek/9200000080256574/?promo=main_803_RTVH_B3_product_2_&bltgh=hq0fn0q1dVYJbCCvPLNEmA.38_jzO1MoEcFXwFjm-b-vJD8Q_0_1_3.6.ProductImage
Deze heb ik gehad en daar heb ik ook het 1e jaarboek van en het van dreumes tot peuterboek. Werkt heel fijn met elke week dezelfde vragen. Ook lege pagina's voor extra foto's of om wat te schrijven.

Terug
Bovenaan