A
Anoniem
Guest
<p>Goedemiddag iedereen,</p><p>Ik ben hier nieuw en heb al wat gesprekken doorgelezen. Wat fijn dat iedereen hier zo open kan zijn en dat iedereen tips en adviezen doorstuurt! </p><p>Samen met mijn man hebben wij besloten om vanaf 1 febr. 2019 te gaan stoppen met de pil om te gaan proberen voor ons eerste kindje. Jeetje wat spannend. Nu ben ik natuurlijk helemaal nieuw in deze wereld en vroeg mij af hoe jullie dit allemaal hebben gedaan. In het begin (pubertijd) was ik altijd echt aan het menstrueren maar dit hield naar ongeveer 2 jaar wel op. Op aanraden van de huisarts moest ik de pil doorslikken zodat ik 1 keer in de 3 maand zou menstrueren, dit ging even goed maar nu al jaren geen echte menstruatie meer gehad zoals toen ik jong was. Sterker nog, kan het mij niet eens meer herinneren.. Ik heb er natuurlijk nooit zo over nagedacht maar ja dat is nu wel anders.. Begin nu al onzeker te worden.. Is het handig om eerst langs de huisarts te gaan of eerst stoppen en het dan aankijken? Ik heb al Mama compleet tabletten in huis gehaald om die alvast te gaan slikken i.v.m foliumzuur etc. Hopelijk hebben jullie wat tips en adviezen voor mij. In ieder geval alvast bedankt!</p>