Tips all inclusive vakantie buitenland

<p>Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus vandaar even op het forum. Heeft iemand een leuke tip om naartoe te gaan met een kindje van 4? Hij is gek op vliegtuigen, dus we willen graag is met hem gaan vliegen. Max 3 a 4uurtjes vliegen, all inclusive, met een leuk zwembad erbij en natuurlijk goed weer. Periode ergens in augustus. Alle tips zijn welkom </p>

Het is dan wel geen all inclusive maar het Pierros hotel op Zakynthos is een absolute aanrader!! Zakynthos is überhaupt met kinderen echt fantastisch.

Star beach village op Kreta. Echt top voor kinderen ouders. Veel zwembaden en glijbaan, goed eten en drinken, aan het strand en vlakbij centrum.

Een verschillende vriendinnen heb ik veel enthousiaste verhalen gehoord over Menorca. Heel gericht op kinderen en kort vliegen. We gaan het zelf ervaren in juni ?

Wij hebben ook Menorca geboekt met ons dochtertje die dan 1 jaar is.
Staat te boek als buggy eiland, met andere woorden, kindvriendelijk schijnbaar. Wij zullen het in mei gaan ervaren ..

Leuk! Ik ben ook benieuwd naar leuke accomodaties met peuter en kleuter in Spanje, Portugal, Italië of Griekenland. Voor ons hoeft het geen all inclusive te zijn, want met een huurauto op pad en spontaan ergens eten moet ook mogelijk zijn. Maar wel graag met vermaak voor de kids in de buurt in de vorm van een zwembad of speeltuin en in de buurt van een leuk strand en stadje. Ben benieuwd!

Wij hebben de afgelopen jaren meerdere all incl. geboekt met ons nu bijna 4 jarige.
1. Hovima la Pinta (Tenerife). Volledig op kinderen gericht..daarom (logisch) wat drukker.
2. Zafiro (Santa Ponsa, Mallorca).  Eten is fantastisch, strand op 2 min lopen. Kamers waren wel wat klein (maar wij hadden wel een voordeelkamer, misschien zijn de wat luxere kamers groter). Zwembad wel wat klein maar prima.
3. Tui Magic Life (Ibiza). 1 woord, geweldig. Veel zwembaden, groot vakantiepark waardoor het nooit echt druk lijkt, appartement met 2 kamers en een woonkamer, strand op 2 min lopen en het eten is goed. 

Terug
Bovenaan