<p>Hoi allemaal! na mijn eerdere bericht een positieve zwangerschapstest in handen te hebben voelde ik me heel zeker. Vandaag mocht ik voor een echo in het zkh (6+3) en vanaf eind vorige week schoot ik toch wel in de stress of het allemaal wel goed zou zijn (de symptomen werden iets minder/anders). Gelukkig volgde vanochtend een grote opluchting, alles zag er goed uit en het hartje klopte. We zijn dolgelukkig!</p><p>Nu zijn er een aantal dingen waar ik vragen bij heb, misschien kunnen de ervingsdeskundigen mij helpen? het is natuurlijk voor iedereen anders.</p><p>- mijn vriend moet voor zijn werk vanaf half januari 2 maanden naar het buitenland (defensie). (ben dan iets over de helft). Hij zou het evt ook korter kunnen maken, ik heb er vooralsnog geen problemen mee als hij gaat, maar misschien is het tegen die tijd wel allemaal heel zwaar om alles zelf te doen? (we nemen voor die periode een schoonmaakster dus qua huishouden zal het meevallen en ik kan veel hulp van mn ouders krijgen, die werken allebei niet meer). Wat denken jullie?</p><p>- we waren al een tijdje niet op vakantie geweest en zijn van de verre vakanties. Dat zien we met een baby niet zitten, dus we hebben nog een laatste reisje geboekt, we gaan eind november naar curaçao, gewoon even relaxen. Ik ben dan 14 weken. Wat zijn de dingen waar ik aan moet denken? heb op vinted al positiekleding(2 korte broeken) besteld en heb best veel wijde jurkjes. Niet te veel in de zon (heb wel een bikini met hoog broekje), factor 50 bescherming, vliegtuigkousen, goed bewegen in het vliegtuig en een paar dagen vooraf al goed beginnen te drinken. Maar wat is goede bescherming tegen muggen die mag? en zijn er nog meer dingen wat misschien handig is? </p><p>Ik hoor het graag!! </p><p>Groetjes Pollie</p>