Tips auto vakantie gevraagd.

<p>Hoi wij zijn van plan met ons kindje (dan 2,5 maand) in september een auto vakantie te maken.</p><p>Nu hebben wij niet een al te grote opbergruimte in de auto maar wel een dakkoffer. We zijn van plan om een sta-caravan of huisje oid te huren. Waar en hoe lang weten we nog niet dat ligt aan het weer maar ws willen we richting frankrijk rijden. (Dan in 2 dagen)</p><p>We hebben een deryan tentje aangeschaft(die we nog wel even moeten uitproberen met proefslapen)</p><p>we gebruiken flesvoeding dit nemen we mee, we hebben een flessenwarmer die in de auto kan of gewoon met een thermoskant.</p><p>Hebben jullie nog tips voor de autoreis met een baby, wat moeten we zeker wel en wat zeker niet meenemen en verdere tips zijn ook welkom!</p>

Zorg dat je een plekje op de achterbank vrijhoudt zodat 1 van jullie daar kan zitten als baby onrustig is, of gewoon voor de gezelligheid.

Wat ik een gouden tip vond: maak het flesje in de auto en geef het al rijdend. In de maxi cosi zit het kindje al in de juiste houding. Daarna stoppen, boeren, verschonen, even spelen en weer door. Scheelt veel tijd.

Ik vond het met ons zoontje van 4,5 maand perfect te doen om lang te rijden.

Neem alleen voor de eerste dagen luiers mee in Frankrijk kun je ook luiers kopen en het scheelt ruimte in de auto. Wij nemen ook altijd een buggy die helemaal plat kan mee in plaats van de grote kinderwagen. Maar die van ons is 6 maanden dus wel wat ouder. Natuurlijk regelmatig stoppen. En idd een plekje vrij zodat je er evt naast kunt zitten. Wasmiddel boor handwasjes handig voor de rompertjes. Ze slapen nog veel dus echt  speelgoed heb je nog niet nodig. 

Aah dat zijn handige tips inderdaad. De wasmiddel had ik al in huis gehaald ?? 
En een buggy kan inderdaad nog niet, maar dacht misschien kunnen we de kinderwagen wel helemaal plat maken scheelt ook ruimte. 

Terug
Bovenaan