Tips avondfles?

A

Anoniem

Guest
Onze zoon van 8 weken heeft een nieuw schema. Wij kwamen erachter dat hij na de fles van 18:30 gewoon doorslaapt tot circa 0:00-0:30 uur.  Hoe hebben jullie dit  uiteindelijk gedaan als hij langer gaat slapen? De fles eerder gaan  geven?

Schema is nu:

5:00-6:00  
9:30
13:30
18:00-18:30
0:00-0:30 (180 cc de rest is 150 cc)

Alvast bedankt!  

hallo
toevallig dat ik dit vandaag bij het cb heb gevraagd. want ik moet mijn dochterje van 8 weken in een ritme gaan krijgen en dat is dus om de 4 uur eten. Dus wakker maken als ze nog slaapt en een fles geven. En dan de nachtvoeding moet eraf alleen ja hoe ga ik dat doen??? kan haar toch niet laten huilen tot de volgende ochtend??

groetjes marielle

Wij hebben niet een extra voeding want ik begreep dat 5 voedingen van 150 cc normaal is. Het punt is alleen als wij de 5e fles om 22:00 uur geven dan slaapt de kleine man maar tot 2:00 uur. Nu door hem te laten slapen en de 5e fles om 0:00 uur te geven slaapt hij tot circa 5:00 uur, en dan beginnen we de dag waarna we om de 4 uur voeden, de laatste fles is om 18:30.

Ik heb begrepen dat ze tot 12 weken de voeding nodig hebben, als je daarna extra geeft kan je afbouwen of in 1 keer stoppen (week huilen....maar wel resultaat aldus de kraamhulp).

ik vind dat wel heel cru om ze dan maar te laten huilen..
als wij honger hebben eten wij toch ook???

Wij zijn ook bezig om een ritme erin te krijgen, onze kraamzorg zei juist dat ze uit haar zelf moet komen en niet wakker maken.

Ik vind dat het wel aan het kind ligt en aan jezelf, het CB kan wel zoveel zeggen maar het is en blijft jouw kind. Vertrouw op je instinct zou ik zeggen.

Terug
Bovenaan