Tips babyschoenen

<p>Ik heb meerdere schoentjes thuis, maar ik krijg ze erg moeilijk aan bij mijn zoontje van 10maanden. Ik heb leuke Nikes staan, maar die zijn volgens mij te stug waardoor ik ze amper aan krijg. Heeft iemand goede tips of leuke webshops waar ik schoentjes kan kopen? Vind het wel leuk om hem schoentjes aan te kunnen doen. Bedankt!</p>

Loopt je zoontje al? Ander is blote voeten in huis echt beter. Buiten sokjes en slofjes zijn prima. Als hij al loopt kan je heb beste 1e loopschoentjes kopen in een schoenenwinkel. Je daar laten adviseren. Eerste loopschoentjes moeten heel erg flexibel zijn. Sneakers zoals Nikes zijn dit niet, zijn erg stug waardoor een kind sneller valt en moeilijker leert lopen.  Succes!

Bunnies heeft ook hele goede eerste loopschoenen maar zoals al eerder wordt gezegd toch beter geen schoenen als ie nog niet loopt. Houdt de ontwikkeling van het lopen juist tegen

Toen mijn kindje nog niet liep had ik Adidas schoentjes met flexibele zool en Mockies.. erg leuke schoentjes!!! Wel wat duurder..
Nu ze loopt doe ik vaak laarsjes aan en Adidas schoentjes met stugge zool. 
Zolang ze nog niet lopen, zit flexibele zool veel lekkerder en deze gaan makkelijker aan. De schoentjes hebben ze dan toch nog niet echt nodig, t is meer voor de sier en fijn als ze buiten kruipen dat ze niet hun tenen kapot kruipen..

Probeer het voetje van de kleine met rondjes draaien in de schoen te draaien. Toen ik dit eenmaal doorhad!
walkkings heeft schoentjes die je helemaal (naja bijna) open kan ritsen! Ideaal!

Terug
Bovenaan