Tips bedrust

Hoi!

Ik ben nu 19 weken zwanger van een tweeling. De zwangerschap is al vanaf het begin gecompliceerd al maken de kindjes het super goed.
Van de week begon ik weer te bloeden en heb ik weer in het ziekenhuis gelegen. Nu weer thuis moet ik bedrust houden.
Hebben andere mama's hier ervaring mee en tips om de tijd door te brengen?
Alvast bedankt, groetjes

Misschien tijdschriften halen? Of een leuke serie volgen? Puzzel boekjes?

Ik heb even een vraagje hoor Off topic. Ik ben nu 5 weken zwanger van mijn tweede wonder ik heb al een zoontje van 1. Ik ben 23. Nou vroeg ik me af mijn buik ziet eruit alsof ik 20 weken ben al geen moeite met stoelgang ofzo ik ben zelf ook slank en een platte buik. Ik teste een week voor mijn NOD 2-3 weken zwanger. De verloskundige die had gezegt misschien kans op een tweeling.
Mijn vraag is nou hoe ging dat bij jou? Had je een grote buik al in het begin? Ik ben echt heel duizelig de hele tijd en heel moe. 

Gr.

Wat leuk! Dat zou best eens kunnen dat je zwanger bent van een tweeling. 
Ik kon ook al heel vroeg testen en mijn buik werd ook heel snel groter. 
Wij kwamen erachter omdat ik met 6 weken wat bloed verloor. Ze hebben toen een echo gemaakt en daar zagen we twee kindjes :) Zo leuk!
Wat ik verder merkte was dat de symptomen in de eerste 3 maanden heel heftig waren. Heel moe, heel misselijk (continue), ik had ook heel veel haaruitval. 
Nou wie weet :) Wanneer is je eerste echo?
Groetjes

Dankjewel voor je reactie! Ik heb 27 juli mijn eerste echo dan ben ik 6w en 4 dagen. Ik ben heel benieuwd!

Wel heftig zeg bij jou dat je in het ziekenhuis lag enzovoort. Hoelang moet je nou bedrust houden? Zit het bij jullie ook in de familie eigenlijk? 

27 juli, spannend :)
De oma van mijn moeder heeft twee tweelingen gehad.
Ja heel heftig. Er zit een hematoom, een soort bloedprop, in mijn baarmoeder en daardoor verlies ik steeds bloed. Nu was het wondje weer open gegaan. Het is een hele spannende zwangerschap. Ik hoop dat de tijd snel gaat en ik ze lekker vast kan houden :)
Ik weet niet precies hoelang ik bedrust moet houden, misschien wel de rest van de zwangerschap. Wel saai hoor, maar ik weet waar ik het voor doe.  

Heey ik heb een kastje (kodi) en daar kan ik films en series mee kijken.
Ook heb ik het geboorte kaartje gemaakt en ik heb kleurboeken voor volwassenen gehaald 

Ik breng me dochter naar de opvang smorgens en ga vervolgens terug naar bed... Om series of film te kijken. Dan ga ik lunchen (tussendoor ook iets gegeten) en slaap ik zeker 1 tot 2.5 uur.. (32 wkn zwanger kom moeilijk savonds in slaap.) dan kijken of ik in huis wat kan doen en evt kleuren of tv kijken of lezen. Of hier rondneuzen. Dan is het half 5 ongeveer en dan komen me dochter en man thuis. Kan ik nog even met me dochter spelen tot ik me bekken weer voel dwarsbomen.. En dan als het lukt koken. En savonds als me man gaat trainen me dochter naar bed doen en dan ben ik uitgeteld.

Ik probeer ook me vriendinnen hier langs te laten komen. Kunnen we mooi bij praten en ze kunnen me helpen met dozen inpakken. We hebben het huis verkocht en gaan tijdelijk bij me ouders wonen. 12 aug gaan we over.. 

Soms verveel ik me te pletter dus ik kijk ook voor tips

Xx succes!!

Heey ik heb een kastje (kodi) en daar kan ik films en series mee kijken.
Ook heb ik het geboorte kaartje gemaakt en ik heb kleurboeken voor volwassenen gehaald 

Ik breng me dochter naar de opvang smorgens en ga vervolgens terug naar bed... Om series of film te kijken. Dan ga ik lunchen (tussendoor ook iets gegeten) en slaap ik zeker 1 tot 2.5 uur.. (32 wkn zwanger kom moeilijk savonds in slaap.) dan kijken of ik in huis wat kan doen en evt kleuren of tv kijken of lezen. Of hier rondneuzen. Dan is het half 5 ongeveer en dan komen me dochter en man thuis. Kan ik nog even met me dochter spelen tot ik me bekken weer voel dwarsbomen.. En dan als het lukt koken. En savonds als me man gaat trainen me dochter naar bed doen en dan ben ik uitgeteld.

Ik probeer ook me vriendinnen hier langs te laten komen. Kunnen we mooi bij praten en ze kunnen me helpen met dozen inpakken. We hebben het huis verkocht en gaan tijdelijk bij me ouders wonen. 12 aug gaan we over.. 

Soms verveel ik me te pletter dus ik kijk ook voor tips

Xx succes!!

Terug
Bovenaan