Tips bij gebruik Clomid

<p>Hoi, </p><p>we zijn momenteel aan onze derde cyclus met Clomid bezig omwille van PCOS, steeds mooi één eitje dat groeit, we doen ons huiswerk maar tot nu toe nog niet het gewenste resultaat. <br />hebben jullie nog bepaalde tips zoals bepaalde vitamines of specifieke voeding die jullie geholpen heeft? <br />Ik wil deze cyclus alles op alles zetten. (Sowieso eten we al gezond en afwisselend) </p>

Hi, ik heb toentertijd dit gebruikt. Als je normale glijMiddel gebruikt kan je dit liever gebruiken omdat normale glijmiddel zaaddodend werkt.Ik heb ook PCOS maar had Letrozol i.p.v clomid. Had ook een HSG gedaan. Qua vitamines heb ik d-chiro inositol en myo inositol gebruikt maar dat was voor en niet tijdens de medicatie. Alleen foliumzuur gedaan. Qua eten heb ik niet heel veel gedaan. Verminderd in suiker, das het enige. Ben nu 18 weken zwanger.
Ps.
Foto komt er niet helaas. Conceive plus opzoeken!

Hoi, misschien heb je wat aan het boek “herstel je hormonen in 10 stappen” van Vivian Reijs. Hierin staan recepten, tips, voedingsinformatie ed om de hormoonbalans te herstellen. Dit kan een gunstig effect hebben op vruchtbaarheidsproblemen (zoals PCOS), PMS en andere dingen.
Qua supplementen/vitaminen heb je bijvoorbeeld een goede multi van Orthica (Multi Prena Fem) voor vrouwen met een zwangerschapswens, zwangeren en bij het geven van borstvoeding.

Hopelijk is het snel raak voor jullie, heel veel succes ?

ook clomid gebruikt 2 x toe. gebruik je zelf ovulatie testen? want hier had ik echt baad bij, zodra ik van de clear blue (die andere met streepjes werkte bij mij echt niet) een smiley had hebben we die dag en erna geklust en dit is toen 3 x raak geweest (eerste keer werd miskraam) en die maand erna meteen weer zwanger door hetzelfde te doen.
mijn partner droeg ook wijde onderbroeken dit is beter dan die strakke boxers. voor de rest heb ik niet veel anders gedaan dan je al doet. succes en hopelijk heb je er iets aan!

Terug
Bovenaan