Tips bij misselijkheid

Hallo allemaal.
Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Maar echt genieten dat lukt niet. Ik ben al bijna 2 weken aan het overgeven ondanks medicatie en een ziekenhuisopname.
Bij mijn vorige zwangerschap knapte ik na mijn ziekenhuisopname redelijk op en hielp de medicatie.
Nu lijkt niks te helpen. Ik vroeg mij af wie heeft hier ervaring mee en wat hebben jullie gedaan. En hebben jullie tips. Ik denk dat ik al heel veel geprobeerd heb maar alle hulp is welkom.

Tja de reis pilletjes hebben mij geholpen. Had het ook erg maar niet extreem. Alhoewel dat wel zo voelde. Gember zou nog helpen nooit geprobeerd. En gember pillen als je gember niet lust.

Vragen om sterkere medicatie? Ik ben nu ook ongeveer 7 weken zwanger en het is opnieuw een HG zwangerschap. Ik mocht nu al vroeg met zofran starten, omdat primperan en emesafene niet hielp. Ik ben nog steeds erg beroerd, maar hoef niet meer over te geven. Veel mensen hebben baat bij zofran. Verder weet ik uit ervaring dus dat het gewoon de tijd uit zitten (liggen) is. En eten waar je zin in hebt wanneer je kan. En hulp zoeken voor in huis. Het scheelt zorgen als je je niet om het huis of andere kinderen hoeft te bekommeren.

Ik heb nu voor de 2e keer een recept zofran gekregen nadat ik voor de 2e keer opgenomen ben ik het ziekenhuis in 1 week om te rehydreren. Zelfs door de zofran heen moet ik spugen. Dus ik ben een beetje radeloos. En primperan en emesafena werken bij mij inderdaad ook niet. 
Ik ben ondertussen in 2 weken 5kg afgevallen en enorm lusteloos. En voel me vooral schuldig voor mijn omgeving omdat niks lukt. 

Vreselijk. Ik ben lid van de hyperemesis gravidarum pagina op Facebook (besloten.) Daar staan ook veel tips op. Helpt mij in ieder geval om steun in te vinden. Dus kan je nog wel aanraden om daar lid van te worden, als je dat nog niet bent. 

Terug
Bovenaan