Tips bij verkoudheid?

<p>Hoi,</p><p>Ik ben op het moment erg verkouden aan het worden. Normaal gesproken grijp ik al heel snel naar de neusspray voor lucht. Zeker in de nacht. Maar helaas, deze mag niet meer gebruikt worden.</p><p>Heeft er iemand tips wat ik wel kan gebruiken of wat ik kan doen? :)</p>

herkenbaar.. Ben nu ruim 35 weken zwanger en de tweede flinke verkoudheid binnen een paar weken te pakken.. 
Ik probeer veel te drinken, en neem savonds voor het slapen 2 paracetamol in en heb zoutoplossing neusspray voor baby's die ik gebruik, die mag wel.
Maar verder ook veel geduld, vanacht weer 1,5 uur beneden gezeten omdat ik niet kon liggen zo vol zitten m'n holtes...

Ik gebruikte Nysilin ofzo, van VSM. Mag gebruikt worden tijdens zwangerschap. Werkte voor mij beter dan een zoutoplossing. Stomen met Vicks mag geloof ik niet. Soms word je echt heel moe van wat je allemaal niet mag (zonder dat er echt een aantoonbare reden voor lijkt te zijn :( )

Ik heb op moment voorhoofdholte en bijholte ontsteking. 
Van de huisarts mocht ik wel stomen met dampo. Omdat dit plaatselijk is. 
Zoutoplossing mag ook.

Dank jullie wel voor de tips! Een ui naast mn bed is mn man denk ik niet zo blij mee haha. 
Ga morgen dan maar even kijken naar iets van vsm. Misschien dat dat inderdaad wat beter werkt dat zoutoplossing. En maar hopen dat het snel over gaat?

Terug
Bovenaan