Tips bij zwanger worden

<p>Hai meiden vanaf augustus ben ik gestopt met de pil. Deze week ga ik voor het eerst aan de slag met ovulatietesten puur om te weten hoe mijn cyclus in elkaar steekt! Nu klinkt het misschien raar maar wie weet hebben jullie tips of dingen waar ik op moet leggen nu dat ik deze week weer aan de slag ga! Hoelang blijven jullie liggen na de seks? Plassen jullie direct na de seks? Ik hoor graag jullie verhalen en ervaringen!</p><p> </p>
 
Ik ben ook heel benieuwd naar tips, al hoop ik vooral dat het niet meer nodig is, mijn NOD is volgend weekend. Ik kan je dus nog niet vertellen of het werkt haha. 
Ik ben ook sinds augustus gestopt. Ben sinds afgelopen maand/2 maanden terug gegaan naar maximaal 2 koppen koffie op een dag, verder slik ik nu vitamine e naast de foliumzuur met extra vitamine d en omega 3.
Wij klussen vaak voor het slapen en ik blijf dus gewoon tot de volgende ochtend liggen. Hoef eigenlijk nooit naar de wc s nachts. 
Ik weet dat sommige zeggen dat dit blaasontsteking kan veroorzaken. 10 jaar geleden had ik veel veel last van blaasontsteking, dus daar was ik nu ook bang voor, maar nergens last van. 
Sinds deze maand ook ovutesten gebruikt van de action. En ik heb er zo'n goed gevoel over deze maand dus ik hoop dat dit klopt hihi. 
 
 
O wat super, wij zijn ook augustus begonnen. Hoe gaat jullie cyclus? Mijne is of een week te laat of een week te laat en kondigt zich aan met heel veel misselijkheid en meer ellende. Ze zeggen maak je niet te druk maar door al die gierende hormonen is dat toch heel lastig. Net een hele week misselijk geweest, min of meer overtijd, onwijs moe en net dat ik dacht van zou het, Truus. Toch wel extra jammer zo voor de feestdagen....
Ik blijf na het klussen nog weleens extra lang om mn rug liggen met mn kont iets omhoig haha, geen idee of het werkt :p
 
Ik bleef altijd een kwartiertje/20 minuutjes liggen. Daarna ging ik toch een plasje doen. Ik ben heel gevoelig voor blaasontstekingen, en dat heb ik dus ook gemerkt sinds ik wat langer bleef liggen. De huisarts gaf dat toen ook aan bij mijn laatste blaasontsteking: "ahja, dus snel naar toilet na de sex... ah ja, neen, even blijven liggen ifv. zwanger worden en daarna snel naar toilet". Poep in de lucht zou niet echt uitmaken las ik, gewoon wat blijven liggen zou oké moeten zijn :) (is hier toch gelukt :p)
 
Lieve dames, 
Leuke verhalen hier hihi. Ik ben inmiddels 23 weken zwanger. Ik heb 16 jaar de pil geslikt en daarna 2 jaar een mirena gehad. Toen die eruit was werd ik meteen ongesteld en de maand daarna weer netjes op tijd ongesteld. Die maand daarna was ik zwanger. 
Wij hebben om de dag gesext en daarna bleef ik even liggen met m'n billen omhoog en op yoga had ik oefeningen voor m'n spieren in de vagina die ik toepaste haha.
Geen idee of dat ons geheim is geweest maar was wel snel zwanger!
Succes met sexen en heb er vooral plezier in :)
 
Wat leuk om te horen dat wij mwt zn 3en pareltjuuhh en knuffeltjeee in dezelfde maand zijn gestopt  in september ben ik na 32 dagen ongesteld geworden, in oktober heb ik gewoon volledig mn ongesteldheid over geslagen en in november wel weer ongesteld geworden vanaf deze week gaan mn vriend en ik aan de slag met ovu testen. Zondag hebben wij "geklust" en vandaag weer dus probeer het wel om de dag even te blijven doen in de hoop dat het werkt! Even 10/15 min blijven liggen na de seks moet voldoende zijn dan begrijp ik!
Ik ben zo benieuwd  en vind het allemaal zo spannend! Ik hoop dat we elkaar op de hoogte kunnen blijven houden dat lijkt me erg leuk om te doen!
 
Mie wat fijn dat het bij jullie gelukt is! Hoelang ben je nu zwanger! Verder nog tips voor me haha!
LindaDL
wat fijn om te horen dat het ook zo snel kan gaan!
Ik heb er alle vertrouwen in en meer als ons best kennen we niet doen natuurlijk
 
 
Terug
Bovenaan