Tips brandend maagzuur

Heeft er iemand een goede “huis tuin en keuken tip” die helpt bij brandend maagzuur?
Ik wil liever nog niet aan de rennie’s, ben nu 31 weken zwanger en dan ben ik straks hele dozen aan het wegslikken voor ik beval ;-)
Alvast dank!
 
Verse gember werkt bij mij heel goed. Thee van zetten oid. Ik hield er niet zo van maar werkte echt goed en nu kan ik het wel waarderen :)
 
Ik heb veel gele vla gegeten ... Maar op een gegeven moment ben ik in m'n verlof toch echt aan de Rennies gegaan. Ik wilde ook nog een beetje fatsoenlijk slapen. Sterkte, het is echt naar. Bij bij ebte het na de bevalling wel redelijk snel weg. Dus het is échte voor t goede doel!
 
Ik dronk regelmatig warme melk met honing, wat later is de zwangerschap werkte het niet meer en ben ik op advies van de vk omeprazol 10MG gaan slikken, dat kun je gewoon bik een drogist halen
 
Haha gestampte muisjes is denk ik wel de lekkerste tip van allemaal :)
Ik ga ze allemaal eens proberen en kijken wat er werkt. Het is afschuwelijk. Lig er s’nachts wakker van sinds deze week en ben het zat pff.
Dank jullie wel tot zo ver!
Tips blijven welkom.
 
Volle chocomel wilde bij mij ook wel eens helpen.

Ik heb een periode rennies geslikt, maar dat werkte ook niet meer voldoende. Ben toen gaviscon drank gaan gebruiken, dat voelde ook in mijn slokdarm heel prettig aan omdat die drank daar langs loopt. Dat werkte toen nog wel (gebruikte daarnaast al omeprazol).
 
Terug
Bovenaan