Tips - deze wilde ik jullie niet onthouden

Misschien een leuk idee, een onderwerp met 'tips voor niks'! Zie je ergens een leuke aanbieding, een geweldig paar schoenen, luiers voor bijna niks, tuinmeubels, whatever:

En denk je, dat moet ik even delen, daar hebben kunnen we allemaal wat aan hebben, plaats hier je  

Tips voor Niks

Zal ik beginnen:

Vandaag gekocht voor Sophie, de eerste voorjaarsschoentjes (helemaal leer, met flexibele zool, ook in roze te krijgen) van 2009- leuk voor erbij. Bij Scapino voor écht waar, slechts € 14,95 deze week:

Ik vind ze echt helemaal leuk! Dus kom maar door met de tips!

Groetjes Susan

En Marieke (van Thomas en Nina): foto's in lijsten á €199,-- tellen niet mee als Tip  voor Niks  hahahahahaha, grapje natuurlijk!!!

Liefs
Susan

Ik heb er nog één:

Er komt binnenkort een meisjescollectie bij de WE!

Liep net op weg naar m'n werk langs de WE in Utrecht en zag daar de aankondiging. Dat wordt dan zo ongeveer One Stop Shopping voor de kids hahaha

Ik heb ook nog wel een tip:

Boek je vakantie buiten het hoogseizoen bij vacansoleil!

Wij gaan in september namelijk twee weken naar Venetië voor  nog geen  â‚¬200,- in een tent van Vacansoleil. Op een super leuke camping aan het strand met een leuk zwembad.
Das toch geen geld voor twee weken vakantie?

groetjes Jeske

ps: sorry dat ik de laatste tijd niet veel gereageerd heb, maar ja druk, druk, druk.....

ik heb die schoenen ook gezien en vind ze ook geweldig!!! Alleen heeft Noa al sinds vorig jaar zomer maat 24 en grote kans dat haar voeten aankomende maanden een x gaan groeien..of niet...Dus ik koop pas schoenen als ze echt maat 25 heeft!

Tip: bij Villa Hap is nu alles 70% afgeprijst!!!!!!
Twee super gave broeken gekocht voor volgend jaar winter voor 10 euro per stuk. Ze hebben daar soms zulke leuke dingen.

doeiii

Marielle

Kan even niks bedenken maar een WE voor meiden, super!!!!!!!
Ben benieuwd enne...leuke schoentjes Susan!

groetjes Daniëlle.

Oh kleertjes van vorig jaar op mp verkopen, normaal lukt het me niet om er een interresant bod op te krijgen maar ik heb alle leuke kleertjes van Linde al verkocht!
En dan weer snel nieuwe kopen natuurlijk.

Hoi,

Ik heb dan wel een jongen maar heb ook een we tip.
Meld je aan voor de we-nieuwsbrief, en je wordt op de hoogte gehouden van de nieuwtjes.
Zoals nu 20 % korting op de gehele collectie, snel verdient dus.

shop ze dames..
gr.

Hoi, hoi, ik ben altijd vaste klant bij de Hema, daar hebben ze heel vaak kortingsavonden, en dan sla ik dus mijn slag! ze hebben die meestal 3 tot 4 keer per jaar, en dan maak ik een briefje van wat ik nodig heb, en dat ga ik me dan halen. Je mag het ook laten weghangen, voor die avond bij ons. Ik vind dat heel makkelijk met 3 kids, goede kwaliteit, en altijd leuke dingetjes, ook het ondergoed en de sokken en jip en janneke koop ik er altijd.. groetjs Wendy

Terug
Bovenaan